Jeg vil oz ud og bruge penge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Isabeau

Er det kun mig hvor børnepengene går ind på budgettet?

Det kommer 2. omgang børnepenge oz til, når lillesøster kommer - det gør så at vi har 2.000 kr. mere om mdr., men alligevel må det sgu være rart at ha´ lidt over 8.000 kr. (2 børn) hver 3. mdr. bare og bruge "los af"...?

Piv fra mig

Ps. Ikke fordi jeg/vi/tøsen mangler noget, men alligevel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

th

Isabeau skriver:

Det kommer 2.  omgang børnepenge oz tiol, når lillesøster kommer - det gør så at vi har 2.000 kr. mere om mdr., men alligevel må det sgu være rart at ha´ lidt over 8.000 kr. (2 børn) hver 3. mdr. bare og bruge "los af"...?

Piv fra mig

kan fortælle dig at der er rigtig mange hvor pengen går ind på budgettet, eller nogen af dem. ved jeg fra når jeg laver budget for folk i banken

Anmeld

20. oktober 2011

eElak

Isabeau skriver:

Det kommer 2.  omgang børnepenge oz tiol, når lillesøster kommer - det gør så at vi har 2.000 kr. mere om mdr., men alligevel må det sgu være rart at ha´ lidt over 8.000 kr. (2 børn) hver 3. mdr. bare og bruge "los af"...?

Piv fra mig

Ps. Ikke fordi jeg/vi/tøsen mangler noget, men alligevel...

Pengene indgår i budgettet her - men der bliver også lidt penge at bruge af.. 

Men ok - jeg får så også 2500 kroner oveni, idet at jeg er alene med knægten, så det betyder også noget.

Anmeld

20. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

her ryger de også ind på budgettet

Anmeld

20. oktober 2011

Livas mor

Her ryger de også ind i budgettet, men til gengæld køber vi meget til Liva hver måned, så det går nok lige op når børnepengene kommer.. De sidste tre måneder har vi da brugt i hvert fald 2500 kr. på tøj og 1000 kr. på legetøj plus hendes fødselsdagsgave!

Anmeld

20. oktober 2011

Lise

Vi har dem også medregnet i budgettet. Men drengene mangler absolut ingenting - de får hvad de har brug for (og lidt oveni) - bare ikke når børnepengene kommer.

Anmeld

20. oktober 2011

Kofoed.

Den her omgang (første gang) går til barnedåb, men herefter går det også på budgettet

Anmeld

20. oktober 2011

JeNoVa

Her i Curacao hvor jeg bor, får man ingen børnepenge, så børnene får kun ekstra, hvis mine forældre er så søde at overføre lidt penge til min konto.

Anmeld

20. oktober 2011

Laulund87

Vi har ikke et særlig stort rådighedsbeløb hver måned, men vi regner alligevel ikke børnepengene med.

Jeg vil hellere leve lidt småt, men altså ikke mangle noget.. Og så får lidt luksus til os alle tre hver tredje måned

Anmeld

20. oktober 2011

NinaNymannMadsen

den er gang er halvdelen af børnepengene røget ind på budgettet da vi har haft en ekstra regning vi ikke havde ventet overhovedet på lidt over 10.000

men vi har haft rigligt med penge den her måned så har kunnet give lidt ekstra til begge mine piger. (vi har kun fået for den ene da den anden er født efter den 1 okt. )

så de sidste penge skal bruges til hygge og småting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.