Opdatering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Muhmi

Nessie skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det virkede så hurtigt Så er der håb forude

Vi har også tjæresalve, men er egentlig begyndt at bruge E-vitamin først, og hvis det så ikke virker ordentligt, så er det på med tjæresalven

Ahhh... Jamen det vil jeg da huske

Altså nu tænker jeg også at det der tjæresalve ikke er til hver gang der er lidt rød rumpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Nessie

Muhmi skriver:

Ahhh... Jamen det vil jeg da huske

Altså nu tænker jeg også at det der tjæresalve ikke er til hver gang der er lidt rød rumpe

Nej for det er altså lidt skrapt.

Men det er rigtig godt, når det er rigtig slemt

Anmeld

21. oktober 2011

Muhmi

Nessie skriver:

Nej for det er altså lidt skrapt.

Men det er rigtig godt, når det er rigtig slemt

Ja det er... Han er ikke særlig rød mere... Men hold op hvor er han blevet hudløs mange steder på så kort tid... Hvordan kan det lade sig gøre!? Han har dog heldigvis ikke ondt mere... Men det ser noget voldsomt ud altså

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Muhmi skriver:

Ja det er... Han er ikke særlig rød mere... Men hold op hvor er han blevet hudløs mange steder på så kort tid... Hvordan kan det lade sig gøre!? Han har dog heldigvis ikke ondt mere... Men det ser noget voldsomt ud altså

Jeg har godt nok også undret mig en gang i mellem. Det er jo ikke ligefrem fordi de kommer til at gå i ret lang tid med en prut i bleen, men det går bare stærkt med at numsen bliver rød.

Og i jeres tilfælde er det jo rigtig slemt, hvis han ikke kan tåle sin egen afføring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.