sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

mamiolvi

har en pige på 3 uger i dag.. hun sover utrolig godt, men når hun er vågen vil hun sutte ved mit bryst hele tiden, jeg ville så gerne hun ville bruge sut, har prøvet med flere forskelleige slags men hun afviser.. hvilken sutte bruger i og hvornår begyndte jeres med sut???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Nessie

mamiolvi skriver:

har en pige på 3 uger i dag.. hun sover utrolig godt, men når hun er vågen vil hun sutte ved mit bryst hele tiden, jeg ville så gerne hun ville bruge sut, har prøvet med flere forskelleige slags men hun afviser.. hvilken sutte bruger i og hvornår begyndte jeres med sut???

Hvis hun ellers er en "normal" størrelse baby, så prøv at købe de store sutter. De små sutter til nyfødte duer kun til for tidligt fødte børn.

Det hjalp i hvert fald hos os. Han fik en stor størrelse sut, og har brugt den lige siden

Anmeld

20. oktober 2011

mamiolvi

Nessie skriver:

Hvis hun ellers er en "normal" størrelse baby, så prøv at købe de store sutter. De små sutter til nyfødte duer kun til for tidligt fødte børn.

Det hjalp i hvert fald hos os. Han fik en stor størrelse sut, og har brugt den lige siden

oki. tak det vil jeg prøve, men nogen gange når jegforsøger med de små er det som om hun får bræk fornemmelse...

Anmeld

20. oktober 2011

Maja88

AVENT

og de små størrelser... dem bruger hun stadig selvom hun er over 6 måneder..

tror hun var 1 måed før hun tog den fuldt ud

Anmeld

20. oktober 2011

Nessie

mamiolvi skriver:

oki. tak det vil jeg prøve, men nogen gange når jegforsøger med de små er det som om hun får bræk fornemmelse...

Vi fik forklaret at de store børn slet ikke kan krølle deres tunge rundt om sådan en lille sut.

Håber at det bliver bedre med en større sut. Ellers kan hun måske få snippen af en stofble at sutte på?

Anmeld

20. oktober 2011

Bshizzle

mamiolvi skriver:

Her hjemme har vi en som er 15 dage kun
Men han vil osse KUN ha en bestemt sut....
.. og jeg kan skisme ikke huske hvor jeg købte den i sin tid ...

´ Chicco' hedder den... meget lille suttetud.

Nicolai ville osse ligge til bryst hele tiden, hvis han ikke havde sin sut.

Anmeld

20. oktober 2011

mamiolvi

Nessie skriver:

Vi fik forklaret at de store børn slet ikke kan krølle deres tunge rundt om sådan en lille sut.

Håber at det bliver bedre med en større sut. Ellers kan hun måske få snippen af en stofble at sutte på?

håber virkelig det er løsningen, hun er født 38+4 og var 4300 g og 50 cm... så hun er jo ikke en lille baby

Anmeld

20. oktober 2011

Dorthe1986

Emil bruger MAM sutter og han bruger stadig den mindste str 0-6 mdr, selvom han er 6 mdr søndag

Anmeld

20. oktober 2011

Nessie

mamiolvi skriver:

håber virkelig det er løsningen, hun er født 38+4 og var 4300 g og 50 cm... så hun er jo ikke en lille baby

Daniel var 4.090 og 54 cm, og han ville overhovedet ikke tage de små sutter, som vi selvfølgelig prøvede at stoppe i munden på ham. Han var jo nyfødt  og der stod nyfødt på sutten.

Men da han først fik en stor sut, tog han dem bare uden problemer, og har aldrig haft præference for én bestemt. bare det er en sut

Anmeld

24. oktober 2011

lucas<3

min dreng var 4 måneder første gang han rigtig ville ha sutten og det var MAM med silekone han fik.

ellers ville han os bare være med mine bryster og bare sutte.. men han ville abselut bare ikke ha sutten når jeg ga ham den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.