Barnevogn til dagpleje??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

th

Rockertand skriver:

Hos vores dagplejer stiller kommunen barnevogne til rådighed, vi skal selv medbringe dyne, pude og sengetøj.

Jeg ville nok tage en snak med min kommende dagplejer - hvis hun har plads til opmagasinering af en barnevogn, ville jeg købe en brugt til permanent brug hos hende.

den kan stå ved hende, men jeg kan ikke finde ud af hvor brugt den skal være, den vi startede med at købe er brugt og rigtig fin, men jeg synes dem der står til 500-1000 kr. ikke er så pæne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

th

Rockertand skriver:

Hos vores dagplejer stiller kommunen barnevogne til rådighed, vi skal selv medbringe dyne, pude og sengetøj.

Jeg ville nok tage en snak med min kommende dagplejer - hvis hun har plads til opmagasinering af en barnevogn, ville jeg købe en brugt til permanent brug hos hende.

den kan stå ved hende, men jeg kan ikke finde ud af hvor brugt den skal være, den vi startede med at købe er brugt og rigtig fin, men jeg synes dem der står til 500-1000 kr. ikke er så pæne..

Anmeld

20. oktober 2011

Isabeau

Leneur skriver:

Silje's dagplejemor vil ikke have barnevognen til at stå weekenden over, så derfor er det bare den vi normalt triller rundt med der er med.

Samme her

Anmeld

20. oktober 2011

Mira0911

th skriver:

Hvad har i gort med barnevogn til dp,, har i købt en mere, en ny, brugt...

gode råd søges..

Vi tog vores egen med... Da Julie's dagplejer har en ekstra barnevogn, kan vi holde vores hjemme til Lina.... 

Anmeld

20. oktober 2011

Christina.78

Vi har købt en brugt som står der permanent..hun har kun den store vogn fra kommunen til alle børnene med motor..vi fik en god brugt Emmaljunga til næsten ingen penge og købte selv en ny billigere madras til at putte i, dynen er hendes helårsdyne som vi tager med hjem i weekender/ferier

Anmeld

20. oktober 2011

Nessie

th skriver:

ok, købte du bare en til 500 kr... eller gik du lidt hjøre om, tænker jo på at han skal sove der hver dag.

Jeg købte en brugt Odder af en kollega til 600 kr. Den var i rigtig god stand, og med lift og det hele, så vi var vist meget heldige.

Men jeg vil foreslå at købe en ny madras, så din baby ikke skal ligge på en madras der er formet efter en anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.