Kender i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Alexander&Lærke

Nu har jeg gået hjemme i 3 md og pt nyder jeg det i fulde drag, faktisk så meget at jeg slet ikke kan forestille mig at skulle på arbejde engang igen.... Og Kan huske at for bare en md siden da jeg sad og udfyldte papir omkringg barsel på mit arbejde sagde jeg at der sørme var for lang tid til man skulle begynde igen og om man behøvede at atge så meget forældreorlov.. Men følte at jeg måtte gør det for lærkes skyld så hun var det ældre når hun skulle ud, hun ebder med at være 10 1/2 md til den tid. Men nu er glad for at jeg nu tager de 32 uger så jeg først skal igang midt i juni og derefter er det jo sommerferie 

jeg syntes der er rigeligt med 2 børn hvoraf den ene er bh barn som kommer hjem med beskidt og vådt tøj hverdag= vaske, vaske, vaske, sand og skidt på gulv og i hele hytten= støvsuge, støvsuge, vaske gulv... Ja også alt det andet som jeg så også gør..... Så pt kunne jeg slet ikke hvordan det skal køre rundt hvis jeg ikke gik hjemme.... Har i andre det også sådan.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

L.J.L

Mette&Alexander skriver:

Nu har jeg gået hjemme i 3 md og pt nyder jeg det i fulde drag, faktisk så meget at jeg slet ikke kan forestille mig at skulle på arbejde engang igen.... Og Kan huske at for bare en md siden da jeg sad og udfyldte papir omkringg barsel på mit arbejde sagde jeg at der sørme var for lang tid til man skulle begynde igen og om man behøvede at atge så meget forældreorlov.. Men følte at jeg måtte gør det for lærkes skyld så hun var det ældre når hun skulle ud, hun ebder med at være 10 1/2 md til den tid. Men nu er glad for at jeg nu tager de 32 uger så jeg først skal igang midt i juni og derefter er det jo sommerferie 

jeg syntes der er rigeligt med 2 børn hvoraf den ene er bh barn som kommer hjem med beskidt og vådt tøj hverdag= vaske, vaske, vaske, sand og skidt på gulv og i hele hytten= støvsuge, støvsuge, vaske gulv... Ja også alt det andet som jeg så også gør..... Så pt kunne jeg slet ikke hvordan det skal køre rundt hvis jeg ikke gik hjemme.... Har i andre det også sådan.....

Min dreng er godt nok et par år, men jeg går ledig og har gjort i ca ½ år, og må indrømme at jeg egentlig hygger mig meget godt med det der med at lege husmor Tør ikke tænke på hvordan hjemmet kommer til at sejle når først jeg får et job

Men som med alt andet så tilpasser man jo bare ens hverdag efter det også.

Anmeld

20. oktober 2011

kirsti

Mette&Alexander skriver:

yup eller sådan havde jeg det indtil jeg kom igang på udd så var det lækkert at være afsted igen. Det sidste halve år af udd føltes sgu lidt som barsel da vi 'jo bare' skrev bachelor og ikke som sådan var afsted og der gad jeg heller ikke rigtig igang bagefter men da jeg startede arvejde var det bare skønt

Anmeld

20. oktober 2011

Nessie

Jeg kan godt huske det, og havde også lidt svært ved at overskue, hvordan det hele skulle gå, når jeg først kom i arbejde.

Og må indrømme at jeg sådan set ikke ville have de store problemer med at gå hjemme i et stykke tid, men i disse tider, må man jo hellere passe på sit job

Anmeld

20. oktober 2011

Alexander&Lærke

L.J.L skriver:

Min dreng er godt nok et par år, men jeg går ledig og har gjort i ca ½ år, og må indrømme at jeg egentlig hygger mig meget godt med det der med at lege husmor Tør ikke tænke på hvordan hjemmet kommer til at sejle når først jeg får et job

Men som med alt andet så tilpasser man jo bare ens hverdag efter det også.

Ja man komme jo til at tilpasse sig når det bliver hverdag.... Kan huske at jeg følte det samme, da jeg havde fået min søn, men har alligevel nået rengøring, vasketøj indkøb osv efter jeg startede igen.... Så det kommer jeg jo nok også til igen, men synets bare derer meget pt, selvom jeg går hjemme... 

Anmeld

20. oktober 2011

Alexander&Lærke

Nessie skriver:

Jeg kan godt huske det, og havde også lidt svært ved at overskue, hvordan det hele skulle gå, når jeg først kom i arbejde.

Og må indrømme at jeg sådan set ikke ville have de store problemer med at gå hjemme i et stykke tid, men i disse tider, må man jo hellere passe på sit job

Ja man finde ud jo af det alligevel.... Ja jeg husker også at jeg ondimellem har ønsket mig at gåhjemme for ligeså at få det hele til at køre lidt letter....  Men det er jo bare med at nyde barslen, men det gør jeg jo også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.