Sender man ønskeseddel med i invitation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

170811

Jeg er ved at fikse invitationer til barnedåben. Sender man ønskeseddel med invitationerne??? Eller er det noget underligt noget at gøre?

Og hvor tidligt kan man sende invitationerne ud? Hvis min søn skal døbes den 22. januar og jeg sender invitationer ud i starten af november - er det så mon lidt for tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

lulini

170811 skriver:

Jeg er ved at fikse invitationer til barnedåben. Sender man ønskeseddel med invitationerne??? Eller er det noget underligt noget at gøre?

Og hvor tidligt kan man sende invitationerne ud? Hvis min søn skal døbes den 22. januar og jeg sender invitationer ud i starten af november - er det så mon lidt for tidligt?

Vi lagde vores ved

- og synes ikke det er for tidligt

Anmeld

20. oktober 2011

Rødhætte

Vi skrev ønsker ind i invitationen. Det fik vi god respons på.. Så havde folk noget at gå efter. Vi sagde til familien hvad datoen ville blive i god tid og sende så invitationerne ud ca 1,5 mdr før

Anmeld

20. oktober 2011

tinasmor

Vi lagde også vores ved. Folk spørger jo alligevel. Jeg prøvede at gøre det sådan lidt humoristisk ved at skrive et eller andet med: Nu hvor mor og far næsten har købt alt, så har jeg prøvet at lægge hovedet i blød for at finde nogle ting osv. (undskrevet barnets navn) Synes ikke det er for tidligt at sende ud, så er man jo sikker på folk får sat x  i kalenderen.

Anmeld

20. oktober 2011

Kofoed.

Har det sådan, at med barnedåb kan man ikke være for tidligt ude, kun for sent. Hvis nu nogen af gæsterne skal arbejde, så kan de nemmere nå at bytte vagt, hvis de har 2 måneder til det, end 3 uger.

Vi sendte ønskeseddel med.

Anmeld

20. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi sendte også invitationerne ud et par måneder før. Jeg havde skrevet min svigerinde på som gavekoordinator. Det fungerede så fint

Anmeld

20. oktober 2011

170811

Hej alle - tak for svar!

Og gavekordinator ! Det lyder smart! Så får man heller ikke 50 af den samme ting. Men havde hun så ønskeseddelen eller havde du stadig sendt den med?

Anmeld

20. oktober 2011

Mor-til-asta-09

170811 skriver:

Vi sendte ønsker med og kender jeg flest der gør. Vi sendte invitationer ud ca. 2 mdr før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.