Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er ved at fikse invitationer til barnedåben. Sender man ønskeseddel med invitationerne??? Eller er det noget underligt noget at gøre?
Og hvor tidligt kan man sende invitationerne ud? Hvis min søn skal døbes den 22. januar og jeg sender invitationer ud i starten af november - er det så mon lidt for tidligt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
170811 skriver: Jeg er ved at fikse invitationer til barnedåben. Sender man ønskeseddel med invitationerne??? Eller er det noget underligt noget at gøre? Og hvor tidligt kan man sende invitationerne ud? Hvis min søn skal døbes den 22. januar og jeg sender invitationer ud i starten af november - er det så mon lidt for tidligt?
Vi lagde vores ved
- og synes ikke det er for tidligt
Vi skrev ønsker ind i invitationen. Det fik vi god respons på.. Så havde folk noget at gå efter. Vi sagde til familien hvad datoen ville blive i god tid og sende så invitationerne ud ca 1,5 mdr før
Vi lagde også vores ved. Folk spørger jo alligevel. Jeg prøvede at gøre det sådan lidt humoristisk ved at skrive et eller andet med: Nu hvor mor og far næsten har købt alt, så har jeg prøvet at lægge hovedet i blød for at finde nogle ting osv. (undskrevet barnets navn) Synes ikke det er for tidligt at sende ud, så er man jo sikker på folk får sat x i kalenderen.
Har det sådan, at med barnedåb kan man ikke være for tidligt ude, kun for sent. Hvis nu nogen af gæsterne skal arbejde, så kan de nemmere nå at bytte vagt, hvis de har 2 måneder til det, end 3 uger.
Vi sendte ønskeseddel med.
Vi sendte også invitationerne ud et par måneder før. Jeg havde skrevet min svigerinde på som gavekoordinator. Det fungerede så fint
Hej alle - tak for svar!
Og gavekordinator ! Det lyder smart! Så får man heller ikke 50 af den samme ting. Men havde hun så ønskeseddelen eller havde du stadig sendt den med?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128