Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det svært at sælge hjemmelavet ting?
F.eks hjemmelavet uglekort, sommerfugle kort osv?
Skal nok stå frem når tiden er!
Hold op det er en jungle og finde alle de ting der skal bruges!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er det svært at sælge hjemmelavet ting? F.eks hjemmelavet uglekort, sommerfugle kort osv? Skal nok stå frem når tiden er! Hold op det er en jungle og finde alle de ting der skal bruges!
Der er så mange der laver det, så tror der er stor konkurrence på det område. Men så skal man sørge for at lave noget helt unikt, som der ikke er nogen der kan modstå
Hej
Hvis du laver tingene ordentligt og tager nogle gode billeder af dine varer så er det ok nemt! Jeg har selv en butik på Amio og på Etsy hvor jeg sælger smykker, tasker og figurer. Det ser ud til at jo "mindre" ting man sælger jo mere får man solgt! Folk holder lidt på pengene i øjeblikket, hvilket jo er helt forstående. Så mon ikke der vil være ok salg i kort nu? Også her op mod jul!
God fornøjelse og held og lykke med det!
Hvis du laver nogle super seje til&fra kort med juleugler så har du en kunde her
L.J.L skriver: Hvis du laver nogle super seje til&fra kort med juleugler så har du en kunde her
Okay så, hvordan super seje tænker du?
Anonym skriver: Okay så, hvordan super seje tænker du?
Tag udgangspunkt i de uglepuder folk laver, og lav dem som små til og fra kort, det tror jeg folk ville købe
L.J.L skriver: Tag udgangspunkt i de uglepuder folk laver, og lav dem som små til og fra kort, det tror jeg folk ville købe
Hehe det var noget af en opgave.
Anonym skriver: Hehe det var noget af en opgave.
en udfordring
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128