hvornår gik i over til en lur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

henh01

FruStolpe skriver:

Blir lige nød til at brumme her.
Eftersom det er os som forældre der betaler gildet, kan det ikke være meningen at vi skal rette ind efter institutionerne!!
De SKAL være der for børnenes skyld og ikke så de kan holde time lange middags pauser.

Puha er glad for vores private institution, der sover man når man har behov for det...

Til TS: Isabella er 12½ måned og sover 2-3 timer til formiddag (mellem 9-12) og igen en times tid ved 16-17 tiden.. Ellers ville hun ikke kunne hænge sammen. Hun sover fra 19:30-6:30 om natten

Carina

Jeg gør det kun sådan fordi jeg igennem mit arbejde i en vuggestue har set hvordan børn der sover flere gange dagligt men som er jævnaldrene med de der kun sover 1 gang ikke kan deltage i de formiddagsaktiviter der i institutionen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

FruStolpe

henh01 skriver:

Jeg gør det kun sådan fordi jeg igennem mit arbejde i en vuggestue har set hvordan børn der sover flere gange dagligt men som er jævnaldrene med de der kun sover 1 gang ikke kan deltage i de formiddagsaktiviter der i institutionen.

Det er sikkert også anderledes i vores vs. Det er en stor privat integreret institution med ca 60 børn fra 0-6 år. De er delt op inde men leger fælles ude på legepladsen. Derfor ville jeg aldrig blive nervøs for at min datter går glip af  noget.
De mener bestemt også at børnene skal sove når de er trætte og IKKE efter et skema.

Der er altid nogen at hygge og lege med, både børn og voksne.

Jeg har nok et traume over vores nabo som er dper. Der kommer ungerne ud kl 12 om de vil eller ej, for så skal hun altså ha tid til at sidde ved computeren (vi kan kigge lige ind i kontoret)

Carina

Anmeld

24. oktober 2011

FruStolpe

twinboys skriver:

Det er bestemt ikke for at få pausen... det er lettere for dem når alle kører samme rutiner... altså spiser, sover og laver aktiviter på samme tid... Og børnene får mere glæde af hinanden og de socialle kompetencer er vigtige...

Se det svar jeg lige har givet TS

Carina

Anmeld

26. oktober 2011

twinboys

FruStolpe skriver:

Se det svar jeg lige har givet TS

Carina

Hvorfor hedder det så at sove til middag???

Anmeld

26. oktober 2011

Isabella_mor

9 mdr...

hvis han sover mere så sover han elendigt om natten... og vi har kun gjort det i små 14 dage nu. og han er ENDELIG begyndt at sove igennem om natten igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.