erfaring med advokaterne Lindholt & Andersson?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.253 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Anonym trådstarter

god morgen i skønne damer!

er der nogen der har erfaring med advokaterne Lindholt & Andersson i KBH?

tror de begge var med i AdvokatRingen sammen med en tredje advokat før?

anyways, vil bare lige høre om nogen har erfaring med dem vedr. forældremyndighed/samvær/bopæls-sager? og selvfølgelig om det er gode eller dårlige erfaringer? har nemlig tænkt mig at kontakte dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Uha ja. Hold dig langt væk!!!

Meget kort fortalt.

Jeg kontaktede dem sidste år for at få hjælp fra Tine Andersson.

Hun gjorde bestemt ikke sit job.Da jeg brokkede mig over det opsagde hun vores samarbejde og sagde hun ville lave en afregning.

Nu 7 måneder efter har jeg stadig ikke fået en afregning og har 10.000 kr liggende ude hos hende, som jeg ikke har set skyggen af.

Kontakede Anders Lindholt. Han gad ikke tage sig af det.

Advokatnævnet er lige pt i gang med at behandle min sag, så jeg kan få nogle penge retur.

Desuden opsagde Tine vores samarbejde en fredag, hvor vi stod og skulle i retten tirsdag. Det er ikke lovligt, da man kun må gøre det i så god tid, at klienten har mulighed for at skaffe en ny advokat og sætte vedkommende tilstrækkeligt ind i sagen.

På nettet ligger to bedømmelser af advokatfirmaet. Begge negative.

I stedet for kontaktede jeg Ann-Maria Harring-Lund fra Ret og Råd Ishøj.
Kan varmt anbefales. Hun gør sit job, vender tilbage, er hurtig, effektiv, sød og ærlig.
http://www.ret-raad.dk/Extranet/Lawyer.aspx?lawyer=baf777fc-456c-4c97-a43f-0b8aab3c257b

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

uha! ja, det lyder ikke godt!

har prøvet at søge på nettet, men kan ikke umiddelbart finde nogle bedømmelser på dem?

andre, der har erfaringer?

Anmeld

20. oktober 2011

Stjernestoev

Anonym skriver:

uha! ja, det lyder ikke godt!

har prøvet at søge på nettet, men kan ikke umiddelbart finde nogle bedømmelser på dem?

andre, der har erfaringer?

Den ene erfaring er vel også grund nok til at løbe skrigende væk fra dem

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

tja... både og... det kan jo være at andre måske har haft rigtig gode oplevelser med dem?

meeen må godt nok indrømme at det måske umiddelbart ikke lige ser sådan ud :/

Anmeld

20. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN

De fleste forretninger vil have både tilfredse og utilfredse kunder.

Men jeg synes min historie i fuld længde er lidt ekstrem.

Vi har ringet, ringet og ringet for at få en afregning.
Tine har været til at træffe én gang pr tlf, hvor hun lovede at lave en afregning inden for et par dage, så jeg kunne få de overskydne penge tilbage.

Derudover tror jeg hun har bedt sin sekretær sige hun ikke er til at træffe, når det er os der ringer, for siden da har hun været optaget hver gang vi har ringet og hun ringer aldrig tilbage, selvom vi beder sekretæren om at videregive beskeden.

Til sidst kontaktede vi hende pr mail og oplyste om alle de gange vi har henvendt os til hende pr telefon og spurgte hvorfor vi ikke kunne få en afregning og vores penge. Det var i april. Intet svar.

Så rent faktisk har hun stjålet mine penge.

Det er muligt den skal overgives til politiet, men i første omgang går jeg selvfølgelig via advokatnævnet, som forøvrigt har taget sagen, fordi de mener der er hold i den.

Jeg blev helt dårlig, da jeg så du overvejede dem, for det er virkelig rædselsfuldt at stå i en situation og have brug for en god advokat og man så nærmest ligger sit liv i hænderne på nogle groft sagt svindlere.

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej RGN, og tusind tak for dit svar!

ja, det lyder bestemt ikke godt, det du skriver; og jeg vil helt sikkert overveje at vælge nogen andre!!

Anmeld

21. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Velbekommen.

Som skrevet kan jeg anbefale Ann-Maria. Det var også kun halv pris.

Anmeld

21. oktober 2011

qp

Stjernestoev skriver:

Den ene erfaring er vel også grund nok til at løbe skrigende væk fra dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.