Er led ved det ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Problemet er: Jeg startede på job igen, efter barsel fredag den 30 september. Mandagen og tirsdagen efter var jeg hjemme med Felix, han kastede op!! Er så på job onsdag, torsdag og fredag.. Mandag og tirsdag er jeg osse på job, MEN tirsdag aften må vi til vagtlægen med Felix, da han hostede hostede helt tosset - han havde så asmatisk bronkitis. Onsdag, torsdag og fredag er jeg så hjemme med ham, da han har HØJ feber og skal have medicin'en flere gange om dagen! HAVDE spurgt om min Mor kunne passe ham, man hun var ikke tryg ved det! Ærlig sag!! Nåh, men så i dag - er jeg selv fået hjem fra arbejde med 39 i feber! Og er SÅ led ved det!! Trøst mig lige, og sig at det er okay... Krams en KED af det Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Nadia&Daniel

- Fru. Maes - skriver:

Problemet er: Jeg startede på job igen, efter barsel fredag den 30 september. Mandagen og tirsdagen efter var jeg hjemme med Felix, han kastede op!! Er så på job onsdag, torsdag og fredag.. Mandag og tirsdag er jeg osse på job, MEN tirsdag aften må vi til vagtlægen med Felix, da han hostede hostede helt tosset - han havde så asmatisk bronkitis. Onsdag, torsdag og fredag er jeg så hjemme med ham, da han har HØJ feber og skal have medicin'en flere gange om dagen! HAVDE spurgt om min Mor kunne passe ham, man hun var ikke tryg ved det! Ærlig sag!! Nåh, men så i dag - er jeg selv fået hjem fra arbejde med 39 i feber! Og er SÅ led ved det!! Trøst mig lige, og sig at det er okay... Krams en KED af det Rikke

DET ER OKAY SØDE!!!

Sender et stort  til dig og håber både Felix og du kommer igennem det

Anmeld

20. oktober 2011

MSM

- Fru. Maes - skriver:

Husk at sygdom ikke er noget man selv kan kontrollere.. Er desuden også ret sikker på at dit arbejde hellere ser dig som værende rask på arbejde end  værende syg med mulighed for at smitte de andre..

Er sikker på at der ikke er nogen der kigger "skævt" på dig fordi i er ramt af sygdom derhjemme..

God bedring..

Anmeld

20. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Nadia&Daniel skriver:

T

DET ER OKAY SØDE!!!

Sender et stort  til dig og håber både Felix og du kommer igennem det

Du er så sød Nadia Tusind tak!! Men arbejder osse i børnehave og alle børnene er bare SÅ snottet og hoster helt tosset! Må havde taget en masse baktusser med hjem!!!

Anmeld

20. oktober 2011

Nadia&Daniel

- Fru. Maes - skriver:

Du er så sød Nadia Tusind tak!! Men arbejder osse i børnehave og alle børnene er bare SÅ snottet og hoster helt tosset! Må havde taget en masse baktusser med hjem!!!

Kunne jeg snilt forstille mig.. Går nærmeste også "bare" og venter på at Laura bliver ramt igen (skulle ikke undre mig)

Anmeld

20. oktober 2011

Henriette Aaby

- Fru. Maes - skriver:

Ej jeg føler med dig. Det er hårdt det her med at starte op igen efter barsel. Jeg husker det bare så godt.

God bedring til dig

Anmeld

20. oktober 2011

Fru.Mäes <3

MSM skriver:

Husk at sygdom ikke er noget man selv kan kontrollere.. Er desuden også ret sikker på at dit arbejde hellere ser dig som værende rask på arbejde end  værende syg med mulighed for at smitte de andre..

Er sikker på at der ikke er nogen der kigger "skævt" på dig fordi i er ramt af sygdom derhjemme..

God bedring..

Takker Men det er bare så uheldigt at, jeg lige er startede på jobbet efter barsel Men kunne osse mærke på min krop, jeg orkede ikke en dyt! Så det er nok bedst at gå hjem!!! Takker igen

Anmeld

20. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Henriette Aaby skriver:

Ej jeg føler med dig. Det er hårdt det her med at starte op igen efter barsel. Jeg husker det bare så godt.

God bedring til dig

Tusind tak Jeg skal LIGE hærdes igen, mod alle baktusserne dernede fra!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.