Har du et godt råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. oktober 2011

Babystar

Med hjælp fra alle jer, har jeg skrevet en artikel der samler erfaringer til køb af første vogn.

Jeg håber på at kunne give endnu flere gode råd videre til dem der ikke har købt deres første vogn endnu. Så hvis du har et tip, ville det være super godt, hvis du ville tilføje det til artiklen i kommentarboksen nederst - her er et link:

Tips til køb af første vogn

Håber I vil bidrage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

kirsti

Overvej hvordan vognen skal bruges. - Skal den transporteres meget i bilen og er det derfor nødvendigt at den er nem at klappe sammen

Jeg har lidt forhåbentlig konstruktiv kritik, håber det er ok

• Jeg skulle aldrig havde købt en Brio Sport barnevogn

Hvorfor er dette et pkt? Det hører jo til den næste tekst.

• Skulle have købt en ordentlig barnevogn i stedet for Brio Sport. Specielt fordi vi fik en barnevogn.

Hvorfor er Brio sport ikke en ordentlig vogn? Dette er en tjek liste til når man skal købe en vogn så er info om at i fik en vogn vel irelevant?

• Jeg købte startpakke 1 fra Babysam, og hvis jeg kunne gå tilbage, så havde jeg investeret i en Odder barnevogn i stedet.

Igen hvorfor?

• Jeg ville have købt en ny barnevogn i stedet for en klapvogn. Vi havde fået en meget gammel brugt barnevogn. Og hold da op den var upraktisk.

Igen hvorfor, hvad er gjorde den upraktisk, hvorfor nævnes klapvogn under køb af barnevogn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.