Hej.
Jeg er lige gået over til flydende vaskemiddel. Har valgt at bruge Neutral, men det brugte jeg også i pulver.
Jeg synes mine drenge går og små-skrænter med div små-udslæt og det er faktisk ved at gå væk og blive mindre, siden jeg begyndte at bruge Neutral.
Jeg bruger flydende Hvis Neutral og flydende Sort neutral + Landlord skyllemiddel. Her vil jeg også skifte over til Neutral. Har prøvet eddike, men manden får virkelig meget stød, når jeg ikke bruger rigtig skyllemiddel.
Jeg har lige sendt bud efter en vaskebold på Neutral's hjemmeside. Den kom 2 dage senere med en bruchure og en doseringsske også. Service... 
Jeg vasker virkelig meget, da vi er en stor og aktiv familie. Men jeg er helt overbevist om, at jeg gør det rigtige for min familie, miljøet og jeg prioritere godt økonomisk, selvom Neutral er lidt dyrer.
Ja har faktisk skiftet næsten alt ud med Neutral. Håndsæbe, Opvasketabs, shampoo, balsam, shower gel. Personligt bruger jeg Derma dagcreme, body lotion og rense gel. Men har også hørt at Neutral her er rigtig godt.
Jeg vil ikke være fanatisk, men jeg vil godt selv vælge, hvilken parfune, jeg skal have på
Anmeld