Hejsa.
Jeg har egentlig mest brug for at komme af med lidt galde, men et godt råd ville da ikke være af vejen.
Sagen er den at jeg har en bror som jeg mildest talt ikke er særligt gode venner med. og har aldrig rigtigt været det. Har op til et par gange om året de sidste mange år fået afvide at jeg ikke har nogen bror længere og at jeg er død for ham. Men har ladet det fisse ind af det ene øre og ud af det andet, for det er jo dog min bror, og den der kliche med "blod er tykkere end vand".
I sommers var vi så i sommerhus alle sammen mig, min mand og børn, vores forældre og min bror. Det i sig selv var at udfordre skæbnen fordi min bror og mig normalt ikke kan enes i mere end Max 24 timer og så er det end da højt sat. Det hele endte da også med at vi røg så voldsomt op at skændes at jeg var parat til at hjem på 2. dagen, og vores forældre på næsten 60 sad og grad. Hvor efter han hænger mig og mine børn ud på Facebook, og skriver at det er for dårligt at vi ikke kan tage hensyn til ham. For det første så er børnene KUN 3 og 4 år, og for det næste, har jeg kun sagt noget til børnene når jeg synes det var lidt for højrystet. Vi var trods alt 8 mennesker på godt 70 km 2.
Fik ved samme lejlighed af vide at jeg aldrig bekymrede mig om andre end mig selv, og aldrig tog hensyn til andre end mig selv. Og at jeg havde været totalt ligeglad med ham mens han var "indlagt" på Psykriatrisk Hospital.
Nu har han så meddelt at han ikke har lyst til at komme til min søns 3 års fødselsdag på lørdag fordi han ikke særskilt er blevet inviteret. Han sad sammen med mine forældre da jeg inviterede og jeg sagde ordret; "Hvis I har tid holder vi B's fødselsdag lørdag d. bla bla bla." for mig omfatter det altså alle 3 personer. Men det gør det åbenbart ikke for min bror.
Jeg er mest af alt nået dertil hvor jeg ikke ønsker at se min bror længere, men er også lidt imod at cutte forbindelsen da det jo er "min bror", men også for ikke at gøre mine forældre kede af det.
Hvad ville i gøre?
Knus Den triste.
Anmeld