Gave til barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej alle.

Mig og kæresten skal til ikke barnedåb, men navgivningsfest i weekenden, og i denne forbindelse skal vi ahr fundet en gave til den lille dreng.

Kæresten har en ide om at vi måske ku købe en halskæde med et vedhæng i hans stjernetegn, men her er mit spg så: Kan man godt gi en halskæde til en dreng eller måske kun vedhænget?

Vil gerne give ham en gave som han forhåbentlig bliver glad for i fremtiden og som forældrerne osse kan lide... 

Så hvad siger i 

er anonym da jeg ikke ved om nogen jeg kender er herinde og gaven sku jo helst være en overraskelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg ville ikke give et vedhæng eller halskæde til en dreng.

Jeg ville give et sølvbordflag eller en sølvspare gris/mølle/tog.

Eller en eventyrbog

Anmeld

20. oktober 2011

lulini

jeg ville nok heller ikke give et vedhæng til en dreng... måske en kæde - men det kommer meget an på hvilken

Anmeld

20. oktober 2011

K&S

Anonym skriver:

Hej alle.

Mig og kæresten skal til ikke barnedåb, men navgivningsfest i weekenden, og i denne forbindelse skal vi ahr fundet en gave til den lille dreng.

Kæresten har en ide om at vi måske ku købe en halskæde med et vedhæng i hans stjernetegn, men her er mit spg så: Kan man godt gi en halskæde til en dreng eller måske kun vedhænget?

Vil gerne give ham en gave som han forhåbentlig bliver glad for i fremtiden og som forældrerne osse kan lide... 

Så hvad siger i 

er anonym da jeg ikke ved om nogen jeg kender er herinde og gaven sku jo helst være en overraskelse

Det synes jeg sagtens, I kan

Min søn fik en kæde med et navnetegn i  det samme gjorde min lillebror for 25 år siden og han bruger det stadig den dag i dag (dog med en lidt længere kæde )

Og jeg synes, at hans stjernetegn lyder rigtig godt

Anmeld

20. oktober 2011

Plysbjørnen

Min søn fik en halskæde med "hundetegn" og gravering

Anmeld

20. oktober 2011

Benjamins'mor

Vi har en dreng, så du kan lige få en liste over hvad vi fik:

Badestol.
Navnesutter.
H.C Andersen samlede eventyre og historier, jubilæums udgaven.
Tøj.
Sparegris m. ingraveret navn og dato.
Geo Jensen flag m. ingraveret navn, længde, fødselsdato og dåbsdato.
Tallerken sæt.
Børneopsparing, med tilskudsstart på 1200 kr.
Penge.

Og så kan jeg ikke lige huske mere.

Men her er noget af det der også stod på ønskelisten:

Weehly (staves) Bug.
Hoppegynge.
Hoppeko.
Gåvogn.
Højstol.
Autostol 9-18 kg.

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

tak for svar alle sammen. Er nu stadig i tvivl. 

Jeg ville ikke selv give en halskæde til en dreng, men kæresten er ret hooked på ideen og det er hans nevø sååå...

Vi giver osse en hjemmestrikket trøje og en disney bog, men ville os gerne give en flot personlig gave, og syntes at et sølv flag/sparegris er ret kedeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.