Hvis du rigtig skal forkæle dig selv... Hvad gør du så ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

-Sigrid-

DortheSimonsen skriver:

ej, rødvin holder altså
Det er også mega varmt - men så skønt! 

Har været for meget i Kroatien, der er røsvin lidt for "tungt" til det, og så blev jeg bare vænnet til rosé

Haha det er jeg sikker på det er, jeg er bare et meget varmt menneske i forvejen

Godnat 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

DortheSimonsen

-Sigrid- skriver:

Har været for meget i Kroatien, der er røsvin lidt for "tungt" til det, og så blev jeg bare vænnet til rosé

Haha det er jeg sikker på det er, jeg er bare et meget varmt menneske i forvejen

Godnat 

Hehe, ja okay
Jeg holder mig bare i kolde DK

Sov godt  

Anmeld

20. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Frk-Lotusblomst skriver:

Mmm idag: En tur i sol + få shinet mine negle op <3
Imorgen: sol igen , frisør, og så en tur i dyrepark med to veninder og den enes datter. <3 MMMMM..

Og ellers, lange bade, smøre mig godt ind, barbere ben grundigt, plukke øjnbryn gryndigt o.s.v.. Alt det der bare blier til stress ting i hverdagen.

Og så er en tur på sofaen foran flimmeren også i top. Mm helt afslapning med ild i brændeovnen og hundebassen liggende ved min side. <3 Eller en god gang musim mens jeg liver helt afslappet.

Nå ja, så tager jeg til alternativ massage hvor man blvier masseret med en "støvsuger" og bliver banket igennem med en "pistol"- MM det er satme godt. Man er pisse øm dagene efter, men derefter er det muuuuuuums..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.