Hannah, tvunget abort!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Nielsen1991

sweet skriver:

er der et link?? bliver helt nysgerrig nu hehe

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1631978.ece

det godt nok fra ekstra bladet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

sweet

Nielsen1991 skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1631978.ece

det godt nok fra ekstra bladet

tak tak

Anmeld

19. oktober 2011

TaAsJu

Hvor gør det ondt og læse at der bare ikke er nogen der vil give hende en chance.. Syntes hun gør det så godt

Anmeld

20. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg synes det er så synd for hende, efter hvad man ser udfra ''De unge mødre'' så klare hun det jo godt, og jeg kan ikke forstå de skal blive ved med at holde en hånd over hende.

Har godtnok ondt af hende. Men var jeg i samme situation, havde jeg nok gjort det samme. Hellere have et barn, end at miste begge.

Anmeld

20. oktober 2011

baby012

jeg syns det er frygtelig synd for hende, men det er i sidste ende hendes eget valg. 

Anmeld

20. oktober 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg synes det er tragisk og det kan give psykiske mén for en kvinde af blive tvunget til abort... godt være de siger, at man selv bestemmer, men det gør man ikke, når de truer en med at tage begge børn..

iøvrigt synes jeg måske kommunen burde bruge tiden et andet sted, for det stakkels pige har da bevist sit værd, som mor og man kan se, at pigen trives storartet...

Anmeld

20. oktober 2011

june1987

Mathias Villads skriver:

Jeg synes det er tragisk og det kan give psykiske mén for en kvinde af blive tvunget til abort... godt være de siger, at man selv bestemmer, men det gør man ikke, når de truer en med at tage begge børn..

iøvrigt synes jeg måske kommunen burde bruge tiden et andet sted, for det stakkels pige har da bevist sit værd, som mor og man kan se, at pigen trives storartet...

Jeg kunne ikke være mere enig, kommunen tænker sgu ikke altid på moderen eller børnene

Anmeld

20. oktober 2011

Emily2012<3

Jeg vil bare lige informere jer alle om at hun ER blevet presset til det.

Mere er der vist ikke at sige om det.

Anmeld

20. oktober 2011

Zelinasmor

sweet skriver:

er der et link?? bliver helt nysgerrig nu hehe

google.dk søg hannah tvunget abort, og så læs B.T

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.