Savner min søn <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

MorDk

Jeg savner ham simpelthen SÅ meget  Føler slet ikke at jeg har haft nok tid med ham her til eftermiddag/aften!

Jeg startede på arbejde i mandags.

Idag afl. jeg kl.07.30 og hentede ham kl.15.45. Giiisp!

Han kom i seng kl.19.00... og sover nu trygt i sin seng! Ihhh hvor jeg savner ham! Savner ham! Savner ham! Kan det her virkelig blive rutine? Jeg har helt ondt inden i... *suk*

Andre der har de samme tanker/følelser?

Snøøøft fra MorDk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Camulla

MorDk skriver:

Jeg savner ham simpelthen SÅ meget  Føler slet ikke at jeg har haft nok tid med ham her til eftermiddag/aften!

Jeg startede på arbejde i mandags.

Idag afl. jeg kl.07.30 og hentede ham kl.15.45. Giiisp!

Han kom i seng kl.19.00... og sover nu trygt i sin seng! Ihhh hvor jeg savner ham! Savner ham! Savner ham! Kan det her virkelig blive rutine? Jeg har helt ondt inden i... *suk*

Andre der har de samme tanker/følelser?

Snøøøft fra MorDk

Årh ja, kender jeg alt for godt... Det er ikke spor sjovt...

Anmeld

19. oktober 2011

Malli

Jeg kan godt huske den tid, det var så mærkeligt ikke at ha alt den tid man havde brug for, sammen med sit barn. Jeg besluttede derfor også hurtigt at gå ned fra 37 timer til 30 timer. Det er det BEDSTE jeg har gjort, nu har jeg 2 dage om ugen hvor jeg kan hente hende tidligt, en dag hvor jeg kan aflevere sent og hver 3 fredag hvor jeg også har tidligt fri. Vil slet ikke forestille mig ikke at ha den tid med hende! Så kan godt følge dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.