Hvordan laver I de der blomster???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

misslea

Hej alle jer kloge kagekoner :-)Hvordan laver I de der fine blomster, som ikke er helt flade, men som bukker en lille smule???Jeg skal lave en dåbskage og vil gerne dekorere den med fine blomster... Har set at mange af jer laver sådan nogle små blomster som ikk er helt flade, og vil rigtig gerne vide, hvordan I gør???Bruger i specielle forme???Mange hilsner fra lea :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Loa

Jeg lægger bare de udstikkede blomster ned i en tom pakke toffifee Så bukker bladene automatisk op af......

Anmeld

19. oktober 2011

merichs

Silicone formJeg bruger denne her:

Anmeld

19. oktober 2011

Hailiesmom11

merichs skriver:

Den har jeg bare ledt efter.. hvor har du købt den?

Anmeld

19. oktober 2011

merichs

Wulffi89 skriver:

Den har jeg bare ledt efter.. hvor har du købt den?

Jeg har købt den i en lille butik der hedder Den Dansende Kop, som ligger i Esbjerg. Den er en del af Specialkøbmanden så der kan man i hvert fald også få den

Anmeld

19. oktober 2011

Hailiesmom11

merichs skriver:

Jeg har købt den i en lille butik der hedder Den Dansende Kop, som ligger i Esbjerg. Den er en del af Specialkøbmanden så der kan man i hvert fald også få den

Synes bare ikke jeg kan finde den nogen steder

Anmeld

19. oktober 2011

Lise

Jeg har lært af en bekendt, at man lægger blomsterne ned i en tom æske toffifee (så har man også en god grund til at skulle købe OG æde sådan en ), og så ligger de der og tørrer.

Anmeld

19. oktober 2011

Pige2009

merichs skriver:

Jeg har den samme og har købt den via en engelsk hjemmeside, men mener også, man kan købe den på dinkage.dk

Anmeld

19. oktober 2011

merichs

Wulffi89 skriver:

Synes bare ikke jeg kan finde den nogen steder

http://specialkoebmanden.dk/fondant-silikoneforme-138/silicone-form-5954.html 

Anmeld

20. oktober 2011

misslea

Loa skriver:

Jeg lægger bare de udstikkede blomster ned i en tom pakke toffifee Så bukker bladene automatisk op af......

Guuud hvor smart!!!! Og EKSKER tanken om at jeg så blir nødt til at æde mig igennem et par æsker toffifee hihi!!!!Har du et link til de blomsterudstikkere du bruger???Knus lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.