Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er der Katvig lagersalg igen
28 oktober til og med 31 oktober på Langebrogade i København
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
L.J.L skriver: Så er der Katvig lagersalg igen 28 oktober til og med 31 oktober på Langebrogade i København
Tak for info
Ved du om der plejer at være sengetøj?
N1 skriver: Tak for info Ved du om der plejer at være sengetøj?
Jeg er ikke sikker på om der er sengetøj, jeg tror kun det er tøj fra deres tidligere kollektioner...
Der plejer at være sengetøj, men så skal du komme allerede den første dag hvor der er VIP for børn i byen medlemmer og så skal du være en af de 10 første i køen - ellers er det væk
Znuzke skriver: Der plejer at være sengetøj, men så skal du komme allerede den første dag hvor der er VIP for børn i byen medlemmer og så skal du være en af de 10 første i køen - ellers er det væk
tak for tippet
Er der gode ting til lagersalgspriser? Det er jo desværre ikke alle lagersalg der er lige gode
Sirup skriver: Er der gode ting til lagersalgspriser? Det er jo desværre ikke alle lagersalg der er lige gode
bare lige husk at man ikke kan have barne&klapvogne med ind.. de skal stå ude eller lade stå hjemme. og så skal baby med i bæresele eller slynge eller på armen..
isabellamor skriver: bare lige husk at man ikke kan have barne&klapvogne med ind.. de skal stå ude eller lade stå hjemme. og så skal baby med i bæresele eller slynge eller på armen..
Baby på arm eller ingen baby og kom i god tid, Tjek!
Når du siger små strørrelser hva mener du så? Jeg er interresseret i str. 86 og op efter, går der inde under små str.?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128