Et par spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Sitrani

Hej piger

1. Hvor længe kan jeres 4 mdr gamle babyer ligge på maven? Herhjemme vil min pige ligge et par minutter, og så stikker hun i et vræl. Jeg vender hende på maven så ofte jeg kan, så hun ikke skal ligge så meget på ryggen og få et fladt baghoved, og så får hun jo også trænet sin nakke.

2. Min pige er begyndt kun at sove ca. 45 min. når hun tager sine lurer. Førhen kunne hun tage 2-3 timer i træk. Det er ret sjældent at hun når op over 2 timer - men går ud fra at det er meget normalt, når de bliver lidt ældre..? Hun er som sagt næsten 4 mdr.

Hilsen Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Sitrani

op den forsvandt hurtigt...

Anmeld

19. oktober 2011

twiggi

Følger lige med da det er det samme med min på 5 mdr

Anmeld

19. oktober 2011

Maja_4000

Nu har Caroline været glad for at ligge på maven fra hun var helt nyfødt .. Så hun lå næsten kun på maven Tror det er meget forskelligt (:

De fleste babyer har en periode hvor de kun sover 45 minutter af gangen .. Har i hvert fald læst om det MANGE gange herinde Her gik det over da hun var cirka 9 måneder

Anmeld

19. oktober 2011

katrine26

Hej..

Det er meget normalt at de ikke gider ligge længer.  så du gør det helt rigtigt...læg hende på maven til hun selv siger stop tag hende og og vent en rum tid og så forsøg igen...andet kan man ikke gøre..at hun kun sover 45 min afgange lige nu kan skyldes at hun måske er igang med et tiger spring ( sådan gjorde min søn i hver tilfald) også det at de jo bliver ældre og har brug for mindre søvn og lige skal finde en rytme med den nye søvnbehov..

Katrine26 

Anmeld

19. oktober 2011

lycly

Min datter er 3 måneder og hun er på samme måde sover mindre end hun plejer og vil ikke ligge på maven ret længe men nogen gange vil hun ligge lidt længere hvis man ruller et tæppe som én pølse og ligger den under brystet, så hun får lidt hjælp til at holde sig oppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.