Amning + flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej Alle sammen..

Er der nogen af jer der ammer og giver flaske?

Jeg blev bedt om af min SP at give to gange om dagen 40 ml Nan da min datter ikke har taget så meget på..

Men jeg er bange for hun heller vil havde flaske end bryst.

Og hvordan ved I om jeres barn er mæt?

Altså jeg giver  hende begge bryst og når hun selv giver slip regner jeg med at hun er mæt , mnj jeg tilbyder  hende flask for at se om hun vil bare imod og det tager hun gerne og drikker det hele..

Hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Annette A

Hej 

Hvordan opfører hun sig når hun ligger ved brystet og kan du høre hun synker og der er smaskelyde? Min søn på snart 7 uger har fået både bryst og flaske næsten lige fra starten. Med mit første barn opdagede jeg ikke han ik fik mælk nok før SP konstaterede han havde tabt sig. Så var forberedt denne gang på at der måske ikke var mælk nok. 

Men her anden gang har jeg ikke været i tvivl da han larmer og slår til brystet når der ik er mere mælk. Heldigvis har jeg begge gange kunne amme og give flaske til dem, men tænker at du måske kan prøve at se hvad der sker hvis du ammer og når hun så er færdig, så se om hun virker tilfreds eller om hun bliver urolig og begynder at græde.

Det virker jo som om hun ikke får nok også når hun ikke tager på. Får du væske nok, er du stresset? Sådanne ting spiller jo også ind i mælkeproduktionen. Men der er også bare dem der ik producerer mælk nok. Hvor tit ammer du hende i øvrigt?

Det er svært, jeg var også i vildrede de første dage med den flaske for vil jo gerne amme. Det går bare ik altid så nemt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.