Øv vores sp har lige været på besøg, og hun synets min datter Lærke er lidt låst i den ene side og syntes vi skal tage hende med til kiopraktor for at få det løsnet op.
Lærke har været rigtigt ked de først md spicelt om aftnen hvor hun har tage nogle skrige ture, det har gjort at vi har haft hende rigtig meget på armet og gået rundt med hende. Det mener hun er det som har gjort at hun nu er låst i den ene side

Hun er altid været rigtigt træt af at ligge på maven og kigge op, hun kigger kun til den ene side, og ligge selv det er hun heller ikke pjattet med, det siger hun også kan skyldes den låste nakke... Det har faktisk været rigtigt hårdt de sidte par md herhjemme, for hun vil hænge på armen hele tiden og det går ud over samværret med min søn som nu er begyndt at regere herhjemme med at slå, spake, og råbe og bide lillesøster, og han er sometider slet ikke til at styre, puha det er ikke nemt at været mor når ens børn ikke har det godt.
Lige nu ville jeg ønske at Lærke var på flaske så jeg kunne få hende passet og lavet noget sammen med min søn uden hun er med. Men nu forstår jeg måske også bedere hvorfor hun vil være oppe hele tiden, og hos mig, hvis hun har ondt i den nakke...
Nå vil ikke så meget med dette, måske bare ud med, det hjælper sometider bare at fortælle nogen om det. .....
Anmeld