Lav selv kort! Fødselsdagkort, osv osv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.136 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Mira0911

Sidder der nogle brugere herinde som selv laver kort? Dekorere dem osv? 

Hvor bestiller I matrialerne henne? 

Kom endelig med links osv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

maria87

Mira0911 skriver:

Sidder der nogle brugere herinde som selv laver kort? Dekorere dem osv? 

Hvor bestiller I matrialerne henne? 

Kom endelig med links osv... 

jeg køber produkterne i hoppy forretninger synes det er vildt hyggeligt at sidde og lave sådan ting. 

Anmeld

19. oktober 2011

livhemdrup

Ja jeg laver dem selv. Jeg plejer at handle i en kræmmer biks der ligger i hvalsø men efter at jeg er flyttet til jylland handler jeg som regel stort ind når der er kræmmermarked ellers så goggle ting at lave kort med så kommer der mange hjemmesider op. God fornøjelse

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

livhemdrup skriver:

Ja jeg laver dem selv. Jeg plejer at handle i en kræmmer biks der ligger i hvalsø men efter at jeg er flyttet til jylland handler jeg som regel stort ind når der er kræmmermarked ellers så goggle ting at lave kort med så kommer der mange hjemmesider op. God fornøjelse

Har endda prøvet at google, synes ikke rigtig der kommer noget frem... 

Anmeld

19. oktober 2011

livhemdrup

Mira0911 skriver:

Har endda prøvet at google, synes ikke rigtig der kommer noget frem... 

hvad med denne

http://www.cchobby.dk/hobbystickers/

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

livhemdrup skriver:

hvad med denne

http://www.cchobby.dk/hobbystickers/

Den kan jeg helt sikkert godt bruge... 

Redskaber til lav selv kort - Er der noget specielt man skal have fat i samtidig? 

Lim osv osv... Kender intet til lav selv kort... 

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

maria87 skriver:

jeg køber produkterne i hoppy forretninger synes det er vildt hyggeligt at sidde og lave sådan ting. 

Hvilke redskaber skal man bruge til det? 

Jeg tænker både lim osv osv.... Kender ikke til lav selv kort... 

altså ved godt der skal bruges en saks evt og lim... 

Anmeld

19. oktober 2011

FruHolm <3

Creativ hobby handler jeg i, de har et kæmpe udvalg , de kan også hjælpe dig med at finde hvad du skal bruge

Anmeld

19. oktober 2011

livhemdrup

Mira0911 skriver:

Den kan jeg helt sikkert godt bruge... 

Redskaber til lav selv kort - Er der noget specielt man skal have fat i samtidig? 

Lim osv osv... Kender intet til lav selv kort... 

Jeg bruger det der hedder klæbe puder kan fås i forskellige tykkelser. Og så har jeg en lille spids saks men bruger også engang imellem kniv til at skærer motiver ud med. Og ellers afhænger det jo meget af hvilken slags kort du vil lave. Om det er med nitter eller uden for med nitter skal man have maskine til det også. Tja der er mange ting. Men meget hyggeligt og sjovt at lave. Og så er det nu engang noget andet at afleverer et personligt lavet kort til en gave end et købe kort. Og det dejlige er at det er kun fantasien der sætter grænser

Anmeld

19. oktober 2011

Nessie

Man kan også tit finde tingene til at lave kort i fakta eller netto, men ellers er en tur i en hobby forretning en god start.

Mit største problem er egentlig at finde inspirations bøger eller hæfter, som ikke koster en bondegård

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.