Barsel lige efter endt elevtid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Babydream<3

Hej alle

Jeg tænkte på om der var nogen herinde der vidste lidt om det med penge når man starter på barsel lige efter ens elev tid slutter??

Kommer man så til at være på barsel med ens elevløn eller med løn som færdig udlært??

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Babydream<3

slet ingen der ved noget om det?

Anmeld

21. oktober 2011

LLN

Babydream<3 skriver:

slet ingen der ved noget om det?

Det bedste svar får du nok ved at kontakte din A-kasse.

Anmeld

21. oktober 2011

MariaMus

Jeg er på barsel med samme løn, som under min elevtid. Heldigvis var jeg voksenelev

Anmeld

21. oktober 2011

Babydream<3

MariaMus skriver:

Jeg er på barsel med samme løn, som under min elevtid. Heldigvis var jeg voksenelev

Okay Hvor længe efter endt elevtid gik du på barsel? Og var du stadig ansat samme sted som under elevtiden?

Anmeld

21. oktober 2011

MariaMus

Babydream<3 skriver:

Okay Hvor længe efter endt elevtid gik du på barsel? Og var du stadig ansat samme sted som under elevtiden?

Under min første barsel var jeg stadig elev og fortsatte som elev efter barslen. Anden gang nåede jeg at blive uddannet og var færdig i november og var på dagpenge indtil min barsel begyndte i marts. Mine dagpenge tog udgangspunkt i hvad jeg tjente som elev og min barsel tog udgangspunkt i mine dagenge, så mærkede ingen forskel i indkomsten efter endt elevtid.

Anmeld

21. oktober 2011

Babydream<3

MariaMus skriver:

Under min første barsel var jeg stadig elev og fortsatte som elev efter barslen. Anden gang nåede jeg at blive uddannet og var færdig i november og var på dagpenge indtil min barsel begyndte i marts. Mine dagpenge tog udgangspunkt i hvad jeg tjente som elev og min barsel tog udgangspunkt i mine dagenge, så mærkede ingen forskel i indkomsten efter endt elevtid.

Okay Tak for svar ..

Vi planlægger nemlig graviditet herhjemme efter min elevtid. Vil gerne gå på barsel lige efter..

Jeg er færdig til december næste år og jeg er blevet lovet fast stilling derude efterfølgende.

Så kom jeg til at tænke på om der måske var noget med at man skulle have haft fuld løn i nogle måneder efter elevtid for at kunne få det under barsel, eller hvordan det hænger sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.