hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Frk Mig

Hej i skønne damer

Jeg har købt en Sony Ericsson Xperia Ray ... det er en lækker tlf .. men jeg kan ikke få google væk fra min baggrund .. Er der nogle af jer der ved hvordan jeg gør det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

sismofutten

Frk Mig skriver:

Hej i skønne damer

Jeg har købt en Sony Ericsson Xperia Ray ... det er en lækker tlf .. men jeg kan ikke få google væk fra min baggrund .. Er der nogle af jer der ved hvordan jeg gør det?

Hejsa,

Jeg har selv lige købt den i går - og hold da op hvor er den fed

Du får google væk, på præcis samme måde, som de andre ikoner - ved at holde fingeren nede over ikonet, så kommer der en skralde-spand frem i bunden, hvor du putter den ned.

Lykkedes det?

Skal vi dele lidt erfaringer om telefonen?

Anmeld

19. oktober 2011

Frk Mig

sismofutten skriver:

Hejsa,

Jeg har selv lige købt den i går - og hold da op hvor er den fed

Du får google væk, på præcis samme måde, som de andre ikoner - ved at holde fingeren nede over ikonet, så kommer der en skralde-spand frem i bunden, hvor du putter den ned.

Lykkedes det?

Skal vi dele lidt erfaringer om telefonen?

Ej du er da bare en skat  nu har jeg prøvet i jeg ved ikke hvor lang tid ..

Ja det kan vi godt .. Jeg syntes den er så dejlig at bruge .. men hold da op et bøvl jeg havde de første mange timer .. 

Anmeld

19. oktober 2011

sismofutten

Frk Mig skriver:

Ej du er da bare en skat  nu har jeg prøvet i jeg ved ikke hvor lang tid ..

Ja det kan vi godt .. Jeg syntes den er så dejlig at bruge .. men hold da op et bøvl jeg havde de første mange timer .. 

Ja, sådan synes jeg altid det er, når man skal til at lære en ny mobil at kende - men om en lille uge, er vi hajer til at bruge den ;-)

Jeg fandt denne hjemmeside i går, hvor der er små videoer til at lære at bruge den: http://www.sonyericsson.com/cws/support/mobilephon es/learn-more/topic/videotutorials/xperia-ray?cc=d k&lc=da
Jeg har dog ikke haft tid til at kigge dem i nu..

Men, du kan rykke ikoner fra menuen, ud til skrivebordet, ved at holde det valgte ikon nede, så kommer du til skrivebordet og kan her give slip på den

Lige nu er jeg igang med at finde ud af hvordan jeg gør med interenettet - sådan så den ikke står og køre 24/7.
Og så ved jeg der er en eller anden funktion, hvor man kan lukke alle igangværende programmer ned på en gang - jeg skal bare lige finde den

Anmeld

19. oktober 2011

Frk Mig

sismofutten skriver:

Ja, sådan synes jeg altid det er, når man skal til at lære en ny mobil at kende - men om en lille uge, er vi hajer til at bruge den ;-)

Jeg fandt denne hjemmeside i går, hvor der er små videoer til at lære at bruge den: http://www.sonyericsson.com/cws/support/mobilephon es/learn-more/topic/videotutorials/xperia-ray?cc=d k&lc=da

Men, du kan rykke ikoner fra menuen, ud til skrivebordet, ved at holde det valgte ikon nede, så kommer du til skrivebordet og kan her give slip på den

Lige nu er jeg igang med at finde ud af hvordan jeg gør med interenettet - sådan så den ikke står og køre 24/7.
Og så ved jeg der er en eller anden funktion, hvor man kan lukke alle igangværende programmer ned på en gang - jeg skal bare lige finde den

Uh den må jeg hellere ind og lure .. For jeg syntes godt nok ikke at det er meget hjælp man får i de der folder der er med til telefonen .. 

Anmeld

19. oktober 2011

sismofutten

Frk Mig skriver:

Uh den må jeg hellere ind og lure .. For jeg syntes godt nok ikke at det er meget hjælp man får i de der folder der er med til telefonen .. 

Hi hi, nej det er rigtigt - det er jo også mere og mere normalt at brugervejledningerne til mobiler lægger på nettet

Anmeld

19. oktober 2011

Frk Mig

sismofutten skriver:

Hi hi, nej det er rigtigt - det er jo også mere og mere normalt at brugervejledningerne til mobiler lægger på nettet

ja det er jo det .. men så skal man os kunne finde dem (siger hende der bare slet ikk er en haj til sådan noget ) 

Anmeld

19. oktober 2011

sismofutten

Frk Mig skriver:

ja det er jo det .. men så skal man os kunne finde dem (siger hende der bare slet ikk er en haj til sådan noget ) 

Hi hi, bar rolig, det skal du nok blive

Anmeld

19. oktober 2011

Frk Mig

sismofutten skriver:

Hi hi, bar rolig, det skal du nok blive

Det håber jeg da .. ellers bliver mig og telefonen aldrig gode venner .. hehe

Anmeld

21. oktober 2011

th

sismofutten skriver:

TAK TAK TAK TAK TAK........

JEG HAR SNART PRØVET ALT OG KUNNE IKKE FÅ DET VÆK, MEN NU KAN JEG SE MIT BILLEDE AF MIN SØN DEJLIGT.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.