Jeg har fx oplevet en del ting.
I 92 var jeg med mine forældre, søster, oldemor og min morfar og papmormor på ferie i Jylland hos min onkel.. En dag skal vi på udflugt til sandklitterne og den tilsandet kirke, jeg protesterer og vil ikke med, jeg fornemmer der vil ske noget grimt, men jeg skal, og jeg bliver så vred at jeg vælger at køre med mine bedsteforældre og oldemor.. vi kører hjemmefra, og op ad dagen fik jeg voldsom hovedpine og kvalme, er sur og tvær, da vi kører hjemad stopper vi ved en grillbar, og jeg har det meget dårligt, jeg ryster og fryser og jeg fornemmer virkelig at der skal ske noget elendigt.. Vi kører derfra og vi har kørt i ca 10 min, så skal min mormor overhale en bil med påhængscampingvogn, og da hun retter ind, begynder bilen at slingre, (jeg har taget selen af og har lagt mig, for er virkelig dårlig) pludselig bliver bilen kastet op iluften, snurre rundt i luften og lander på taget, kurer 50 meter og vælter 3 vejskilte, jeg ryger ud af bagruden og ud på en mark, og er besvimet,.. Vi havde alle kun småskrammer...Jeg har tit tænkt på at jeg skulle udsættes, for hvorfor havde jeg ellers den fornemmelse..
En anden ting var da min farfar døde, der sad jeg og gloede på min tlf, og tænkte nu ringer min far, og i samme sekund ringede han og fortalte at min farfar var gået bort..
jeg har engang sagt til min ex at han skulle vente 10 min med at køre for jeg havde den fornemmelse af at han ville køre galt, han kyssede mig og sagde at jeg var skør, og så kørte han, 5 min senere ringede han, han var blevet påkørt, (han kørte en nissan king van og modparten en lille golf) hele passagersiden var trykket så meget at hvis jeg havde været med skulle jeg have været skåret fri!!
Andre der har oplevet den form for evner????
Anja mor til 3
Anmeld