Anbefal en flyverdragt til 6-700 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.619 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Jibbe

Min søsters drenge skal døbes på søndag. Hun ønsker sig flyverdragte til dem. Vi har 6-700 kr til rådighed pr barn. Er der nogen der kan anbefale en flyverdragt til den pris? Skal kunne købes i Frederikshavn, Aalborg eller Århus :-)
Kom frisk tøser! Hjælp en travl mor :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Kvist

Min søsters drenge skal døbes på søndag. Hun ønsker sig flyverdragte til dem. Vi har 6-700 kr til rådighed pr barn. Er der nogen der kan anbefale en flyverdragt til den pris? Skal kunne købes i Frederikshavn, Aalborg eller Århus :-)
Kom frisk tøser! Hjælp en travl mor :-)

Jeg har købt en flyverdragt fra Name It til min søn, den er super fin og i rigtig lækker kvalitet.. Den er lys brun med stjerner i 2 forskellig blå (eller lyserød).. Og den koster 700..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. oktober 2011

henh01

Jeg har købt en hummel på dba man kan ikke se at den har været brugt så det var måske en måde at få noget godt på en billig måde?

Anmeld

18. oktober 2011

spj

Kvickly har nogen til 599, har kun hørt godt om dem og har selv købt en til min datter.
De var bedst i test i Søndagsavisen.

Anmeld

18. oktober 2011

TaAsJu

babysam har lige nu tilbud på nogen til 300 stk. Men ellers sports outlet i aalborg har også nogle rigtig fine nogen..

Anmeld

18. oktober 2011

Jibbe

Kvist skriver:

Jeg har købt en flyverdragt fra Name It til min søn, den er super fin og i rigtig lækker kvalitet.. Den er lys brun med stjerner i 2 forskellig blå (eller lyserød).. Og den koster 700..

Uh dem vil vi da lige tjekke ud! Tak

Anmeld

18. oktober 2011

Jibbe

henh01 skriver:

Jeg har købt en hummel på dba man kan ikke se at den har været brugt så det var måske en måde at få noget godt på en billig måde?

Hm kan næsten ikke få mig til at give dem brugte flyverdragte i dåbsgave. Der må findes nogle ok til den pris :-)

Anmeld

18. oktober 2011

Jibbe

spj skriver:

Kvickly har nogen til 599, har kun hørt godt om dem og har selv købt en til min datter.
De var bedst i test i Søndagsavisen.

Nå det skal da helt klart tjekkes ud! Det er jo helt perfekt :-)

Anmeld

18. oktober 2011

JulieE

MINYMO !!! Jeg har haft det mærke til mine børn de sidste 3 vintre (både som flyverdragt og todelt sæt) og har været rigtig glad for det. Børnene har været tørre og varme!!

Sund baby i Frederikshavn forhandler det 

Anmeld

18. oktober 2011

Jibbe

Mor til 2, snart 3 skriver:

babysam har lige nu tilbud på nogen til 300 stk. Men ellers sports outlet i aalborg har også nogle rigtig fine nogen..

Ok vil tjekke det ud, kan køre i babysam imorgen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.