Gravid igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2009

Marlene.B

Hvordan var jeres anden graviditet?
Min første var dejlig nem og jeg kunne næsten det hele, måtte dog tage en morfar midt på dagen.
Fik idag at vide at jeg skulle huske at det er MEGET hårdt anden gang og skulle regne med at det ikke ville være så let som sidst.
Hvad siger du som har været gravid flere gange? Er det så slemt eller blir det slemt?
Jeg er lidt over halvvejs og endnu ingen problemer udover at mine bukser ikke passer mere, men sådan er det jo, ikk sandt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Balderson

I min første graviditet havde jeg kvalme indtil jeg var 20 uger henne og min bedste ven var "jokum", så tabte mig næsten 10 kg.. Men denne gang startede jeg også med kvalme og tænkte straks åhhh, nej ikke endnu igen.. Men det har slet ikke været så slemt.. Skal bare passe på med ikke at spise for store portioner mad... Det er jeg lidt glad for når jeg nu skal passe vores den bette.. Ja, det er han jo stadigvæk, lige indtil nr. 2 kommer ;0)

Anmeld

3. februar 2009

Camilla_a

Jeg har begge gange haft meget nemme graviditeter, men anden gang var faktisk nemmere end den første og det var selvom jeg blev gravid meget hurtigt igen, der er 13 mdr mellem mine drenge. Jeg mærker stort set ik jeg er gravid ud over de helt normale ting som maven vokser og mærke babyen sparke. Jeg kunne dog ik klare synet af bananer da jeg ventede den første

Anmeld

4. februar 2009

DK

Hej

Håber det lige er i orden at jeg laver et tillægsspørgsmål??

Hvordan med psyken anden gang?
Altså, første gang jeg fødte ændrede hele min personlighed sig bare, altså jeg er et helt andet menneske nu, end før jeg blev gravid/fødte! Er der en lige så voldsom ændring rent personligt anden gang, som første gang?? Det var nemligt ret hårdt at finde sig selv på ny, synes jeg.

Knus

Anmeld

4. februar 2009

Marlene.B

Godt spørgmål ang psyken.
Jeg har også ændret mig til det bedre, nogle siger at jeg blev et nyt og bedre menneske efter jeg fødte. Har altid kun skulle passe på mig selv og pludselig var der en lille mus som var 100% afhængig af mig.Har ikke selv mærket noget men andre tæt på siger at de har mærket det meget.

Anmeld

4. februar 2009

Christinahr

Min første og anden graviditet har egentlig lignet hinadne ret meget. Jeg har haft bækkenproblemer, men ingen kvalme, opkast eller lign, så synes egentlig de har været lige nemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.