Åh, hvor kan jeg følge dig. Fik samme besked i sidste uge og har nu været på mme lige siden, da min søn heller ikke tog nok på... han røg længere og længere ned på kurven

Følte det som et KÆMPE nederlag - som om jeg ikke var god nok, selvom jeg ikke har bestilt andet end at kæmpe de sidste to måneder! Min sp endte med at tage beslutningen for mig, hun kunne ikke holde ud at se mig kæmpe som en gal for at få amningen til at køre og hver gang han blev kontrolvejet fik jeg endnu et slag i ansigtet.
Jeg vil give dig det råd at se alt det positive ved at gå over til mme. Nu kan du følge med i, hvor meget den lille spiser (det har været en stor hjælp for mig), mulighed for at være dig selv og være hjemmefra mere end 1-2 timer OG så er præstationspresset taget af dine skuldre! Nu er det ikke længere KUN DIN opgave/ansvar at den lille tager på, nu kan I være fælles om det, hvilket kan skabe lidt ekstra overskud i hverdagen. Så selvom man siger modermælk er bedst for barnet, så er det det kun, hvis amningen fungerer upåklageligt, for fungerer denne ikke er moren ikke glad og barnet ikke i trivsel. OG i dag er mme-produkter så gode at børnene ikke mangler noget og udvikler sig på HELT samme fod som ammebørn.
VI har gjort hvad vi kunne, kæmpet for vores børn og vi har IKKE givet op! Vi har gjort hvad der er bedst for vores børn! Så klap dig selv på skulderen over den flotte indsats du har ydet og se den næste tid som et nyt kapitel. Du er en fantastisk mor fordi du netop tænker på dit barns bedste, og dit barns bedste er trivsel hvad enten det så er på modermælk eller mme

Så KÆMPE krammer herfra, du skal nok blive glad for det i længden. Du må ikke bebrejde dig selv for du HAR gjort hvad du kunne.
Anmeld