så fik vi svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2009

Mamamischa

Ja som nogen ved oprettede jeg et emne ang min brors død, vi vidste ikke hvad han døde af, men det viser sig han havde epelipsi og havde fået et anfald mens han sov han havde ikke haft smerte da han døde hvilket var dejligt at få af vide. han ska begraves fredag d 6-2, det dejligt vi endelig kan begrave ham så vi kan begynde på at arbejde med os selv for at få bearbejdet det store tab.
Jeg personligt følte jeg mistede halvdelen af mig selv var meget tæt på min bror der var kun 15mdr mellem os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

heaven

puuha, det gør mig da rigtig ondt for dig. Har ikke læst dit indlæg, ville bare sende min medfølelse - nogle gange bliver livet altså taget i den forkerte ende af skalaen....

Jannie

Anmeld

3. februar 2009

Mamamischa

mange tak, det var osse et chok ..
ja desværre

Anmeld

3. februar 2009

Bastian

Endnu engang vil jeg gerne udtrykke hvor ondt det gør at høre om din brors død. Det må være en lettelse at få svar på, hvorfor han døde. Men selvfølgelig efterlader han en stor tomhed, som aldrig forsvinder. Han har sat spor i jeres liv, som heldigvis vil bringe varige minder. Jeg håber, at I kan støtte hinanden i familien, så sorgprocessen bliver bare en lille smule lettere.

Anmeld

3. februar 2009

Loggidut

jeg har ikke læst dit indlæg, men for pokker hvor gør det mig ondt.
Det er bare så forfærdeligt at skulle sige farvel.
Jeg synes jeg kan fornemme at han ikke kan havde været så gammel?

suk, hvor gør det mig ondt!

Anmeld

4. februar 2009

Mamamischa

Loggidut skriver:

jeg har ikke læst dit indlæg, men for pokker hvor gør det mig ondt.
Det er bare så forfærdeligt at skulle sige farvel.
Jeg synes jeg kan fornemme at han ikke kan havde været så gammel?

suk, hvor gør det mig ondt!

det gør rigtig ond ..
Han blev 22år gammel, han ville være blevet 23 i søndags han havde glædet sig meget til sin fødselsdag men desværre døde han 6dage før .. men vi holdte lidt alligevel det vil vi nok altid gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.