Vaccination 4 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka blev 4 år i lørdags og han skal til sin 4 års undersøgelse i morgen, hvor han også skal vaccineres.

Hvad sagde jeres 4-årige til, at blive vaccineret og blev de syge efterfølgende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

MoarHvidovre

Slet ingen?

Anmeld

25. oktober 2011

Solstrålen

Min datter lagde overhovedet ikke mærke til at hun blev stukket.

Hun blev undersøgt som hun skulle .. så bad lægen hende om at kravle op og give mig et knus .. mens hun gjorde det, trak han hendes bukser ned og stak hende i numsen ..

Og hun blev slet ikke syg. Det er noget med at der går mellem 7-10 dage inden der kommer en reaktion, men jeg fik at vide at det ikke er ret tit at de blir syge pga det, i den alder.

Vil lige tilføje at da hun blev vaccineret da hun var yngre græd hun helt vildt.

Anmeld

25. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg havde fortalt Søren, hvad der skulle ske ved en vaccination og at det ville gøre lidt ondt. Jeg fortalte også at det var nødvendigt, så han ikke vil få nogle farlige sygdomme.

Søren fik lidt feber og var skidt tilpas i 2 dage.

Anmeld

25. oktober 2011

Sara.

Hvordan gik det med din dreng?

Min pige Lærke skal til 4 års undersøgelsen 1 november. Er godt nok spændt. Har snakket lidt med hende om det og hvad der skal se.

Hvad undersøger de?

Anmeld

25. oktober 2011

MoarHvidovre

Det gik rigtig godt - ingen feber efterfølgende. Han var super sej. Græd lige lidt, da væsken blev sprøjtet ind. Vi havde dog aftalt, at han måtte få et stykke chokolade når han var blevet stukket og det spurgte han efter inden, at han fik bukserne på igen.

Ellers blev han lyttet på, kigget i øre, næse, hals og så målt og vejet.

Han vejede 17 kg (en stigning på 1 kg og 600 g) og målte 106 cm (var vokset 6 cm).

Anmeld

25. oktober 2011

LISBETH:-)

Amalie sage av og det var så det.

Hun har ikke været syg.

Anmeld

25. oktober 2011

Jeia

Jeg havde givet min søn EMLA-plaster på, han mærkede slet ikke noget og glæder sig til 5 års vaccinen, vi hyggede bagefter Han blev ikke syg, lægen sagde, at de kun var nogle få børn, der blev dårlige i den alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.