Hvor meget fjernsyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Zilke's Mor <3

Hvor længe fjernsyn får jeres på ca 11 måneder lov at se ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

roenlund

Liam ser ikke Tv ikke fordi han ikke må men det intereserer ham ikke, nogengange hvis han er træt sidder han ved os når vi ser noget, men selv sidde og kigge på det det gider han ikke (selvom jeg ville synes det var rart bare 15 min engang imellem)

hvad ser i hjemme hos jer, det kunne være jeg bare skal finde det rigtige program  for at han gider se det...

Anmeld

18. oktober 2011

Fru Aagaard

Da vores var 11 mdr., fik hun slet ikke lov at se TV - så det var så nemt

Anmeld

18. oktober 2011

FruDall

Ida på 1 år ser ikke fjernsyn, det interesserer hende ikke.

Hendes brødre ser det nogengange i nærheden af hende, men hun leger altid med noget andet imens.

Anmeld

18. oktober 2011

Hvem?

Zilke's Mor <3 skriver:

Hvor længe fjernsyn får jeres på ca 11 måneder lov at se ?

Her er drengene 21 mdr og 9 mdr og de har aldrig set eller blevet placeret foran fjernsynet, så her ser de det slet ikke - det har vi aaaaaallllll for meget krudt i måsen til at sidde stille til

Anmeld

18. oktober 2011

Zilke's Mor <3

roenlund skriver:

Liam ser ikke Tv ikke fordi han ikke må men det intereserer ham ikke, nogengange hvis han er træt sidder han ved os når vi ser noget, men selv sidde og kigge på det det gider han ikke (selvom jeg ville synes det var rart bare 15 min engang imellem)

hvad ser i hjemme hos jer, det kunne være jeg bare skal finde det rigtige program  for at han gider se det...

det er ramasjang, hun kan sidde og se på det i meget lang tid imens at hun leger.

det der fanger hende mest er den der med elmo og babapapa.

og så ellers når der er konkurrencer hvor det er børn der snakker

Anmeld

18. oktober 2011

Clisolka

Tv'et interesserer slet ikke Isabella på 11½ måned - hun vil hellere lege... 

Anmeld

18. oktober 2011

MorDk

Det eneste vores dreng synes er sjovt er at tænde tv'et haha... men han vil meget hellere lege...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.