Hvorfor gør hun nu det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mit barn på lidt over to måneder er begyndt på at "lege" med mit bryst når jeg ammer hend.. Hun sutter , trækker og gir slip, og det bliver hun ved med indtil jeg fjener hend?? Hvorfor gør hun nu det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Muttitil1+1

Det gjorde min søn også da han var lige knap 2 måneder. Ved desværre ikke hvorfor, ville bare sige at hun ikke var den eneste... Håber dog at der kommer orden på det for dig Jeg er nemlig endt på flaske, da han ikke tog nok på, og jeg skal derfor holde øje med hvor meget han spiser...

Håber hun snart begynder at sutte ordentligt igen Bare hæng i, selvom det er dybt frustrerende.

Anmeld

18. oktober 2011

louisevl

Grunden til hun gør det kan være fordi hun skal sætte din mælkeproduktion op i vejret...mener det er omkring de 2 måneder de plejer at gøre det og det kan de bl.a. gøre ved at sutte, give slip, sutte, give slut..... Så tror bare lige det er en periode...

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Giver hend også flaske nogen gang men der ligger der ingen problemer .. Hun drikker det hele :/ men ved mit bryst ??? .. Ønsker ikk at stoppe med at amme .. Hvad ka jeg gør ..

Anmeld

18. oktober 2011

louisevl

Anonym skriver:

Giver hend også flaske nogen gang men der ligger der ingen problemer .. Hun drikker det hele :/ men ved mit bryst ??? .. Ønsker ikk at stoppe med at amme .. Hvad ka jeg gør ..

Jeg tror bare du skal være rigtig tålmodig, så skal hun nok finde ud af det på et tidspunkt. Jeg tror hun gør det fordi hun har behov for at sætte din mælkeproduktion op eller for at det skal løbe hurtigere...Hvis du vil fortsætte med at amme, skal du passe på med ikke at give hende flasken for tit...Det gjorde jeg med min søn og efter flere dages skrigeri måtte jeg opgive at amme Han gad nemlig ikke arbejde for føden mere ved brystet, når han kunne få flaske og det bare kom rendende...

Hvor lang tid har hun gjort det og skriger hun imens?

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

louisevl skriver:

Jeg tror bare du skal være rigtig tålmodig, så skal hun nok finde ud af det på et tidspunkt. Jeg tror hun gør det fordi hun har behov for at sætte din mælkeproduktion op eller for at det skal løbe hurtigere...Hvis du vil fortsætte med at amme, skal du passe på med ikke at give hende flasken for tit...Det gjorde jeg med min søn og efter flere dages skrigeri måtte jeg opgive at amme Han gad nemlig ikke arbejde for føden mere ved brystet, når han kunne få flaske og det bare kom rendende...

Hvor lang tid har hun gjort det og skriger hun imens?

Havde brystbetændelse for nylig så måtte amme med kun et bryst men da det ikke var nok måtte jeg give flaske .. Har ammet hend fuldt i en uge med begge bryster og lidt flakse stadig ved siden af .. Men her de tre dage er hun begyndt på det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.