Stik i hver side ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Lige mine ord

Da jeg stoppede mine p-piller var jeg hel sikker på jeg var gravid allerede måneden efter, havde alle tænkelig symptomer! Virkelig alle, på nær en positiv test selvfølgelig.

Jeg  for jer

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Masig

Anonym skriver:

Ja det forfærdeligt Træthed, er det symptom egentlig? For det har jeg lidt af siden i onsdag.. Vågnede onsdags og kunne slet ikke stå op, og da jeg endelig rejste mig, havde jeg så mave smerter i underlivet i 10 min, så måtte lægge mig igen.. Og har virkelig ikke kunne stå op og foretage mig noget siden onsdag - det skal lige siges jeg arbejder i en børnehave og træner fast fitness, så holder mig normalt igang ?

Ja hvis du mener om træthed er et symtpom på graviditet, så ja bestemt.. Men det kan jo være mange ting, kan også være du spekulerer for meget over det og derfor mærker ting der ikke er der... Har jeg gjort i 10 mdr nu ...

Er først nu hvor vi er igang med udredning og sådan at jeg kan slappe mere af i kroppen, fordi jeg ved at så er der udsigt til hjælp og forhåbentlig større chance for en bebs..

Anmeld

19. oktober 2011

JJH

Jeg havde det som du skriver da jeg var 2+2 og det fortsatte.

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja hvis du mener om træthed er et symtpom på graviditet, så ja bestemt.. Men det kan jo være mange ting, kan også være du spekulerer for meget over det og derfor mærker ting der ikke er der... Har jeg gjort i 10 mdr nu ...

Er først nu hvor vi er igang med udredning og sådan at jeg kan slappe mere af i kroppen, fordi jeg ved at så er der udsigt til hjælp og forhåbentlig større chance for en bebs..

Har slet ikke tænkt over det, for det var ikke for vi skulle blive gravide i første måned, vi har ikke travlt og laver baby komme når baby vil så nej.

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Jeg havde det som du skriver da jeg var 2+2 og det fortsatte.

Så du er gravid nu? det da positivt!! Men nu må vi se, min mens skal komme i morgen, - senest søndag men er den der ikke nu, så pyt, det kommer nok, vi ved vi kan

Anmeld

20. oktober 2011

JJH

Anonym skriver:

Så du er gravid nu? det da positivt!! Men nu må vi se, min mens skal komme i morgen, - senest søndag men er den der ikke nu, så pyt, det kommer nok, vi ved vi kan

Ja. Jeg er 10 uger henne nu.

Det var også sådan vi tænkte. men man kan alligevel ikke lade være med at bemærke ændringer. og slet ikke de der jag i underlivet.

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Ja. Jeg er 10 uger henne nu.

Det var også sådan vi tænkte. men man kan alligevel ikke lade være med at bemærke ændringer. og slet ikke de der jag i underlivet.

Nej præcis! Jag i underlivet og murren fornemmelse i bryster nr, så kommer tanken

Anmeld

20. oktober 2011

JJH

Anonym skriver:

Nej præcis! Jag i underlivet og murren fornemmelse i bryster nr, så kommer tanken

Ja. lige præcis  for den er der og det ikke er tankespin.

Anmeld

20. oktober 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Ja. lige præcis  for den er der og det ikke er tankespin.

Tak , i næste uge tester jeg, hvis der ikke er kommet noget

Anmeld

20. oktober 2011

JJH

Så må du lige komme med en tilbagemelding.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.