jeg har OGSÅ fået en blog...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

livhemdrup

Nu er jeg ikke lige så skarp med hensyn til net og alt det der, men vil i ikke fortælle mig hvad er ideen bag sådan en her blog hvorfor opretter man sådan en og er det ikke bare det samme som at lave sin egen hjemmeside af en art?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

lhn89

Spændende

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

19. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

ja, man kan vel ligeså godt prøve! så må vi se om det er noget jeg kan hitte ud af...

www.signehejlesen.blogspot.dk

I må meget gerne kigge forbi! Og frk. J, jeg vil meget gerne kunne følge dig... hvis det er noget du er interesseret i

wuhuuu... velkommen i blog klubben... Er også på blogspot.
Prøver dog at hitte ud om jeg skal fise over på wordpress... fik lavet siden, og så gik jeg i stå..

Anmeld

19. oktober 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

wuhuuu... velkommen i blog klubben... Er også på blogspot.
Prøver dog at hitte ud om jeg skal fise over på wordpress... fik lavet siden, og så gik jeg i stå..

skynd dig ind at kigge mig.. og søde, kom i gang! jeg vil læse hvad i går og laver

Anmeld

19. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

skynd dig ind at kigge mig.. og søde, kom i gang! jeg vil læse hvad i går og laver

Hehe... jamen har jo min blogspot, som dog er med kode på så nasty typer ikke lige falder over den, men kan sende dig en kode hvis det er.
Overvejer bare at skippe blogspot til fordel for wordpress fordi mit kommentar felt driller :/

Anmeld

19. oktober 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Hehe... jamen har jo min blogspot, som dog er med kode på så nasty typer ikke lige falder over den, men kan sende dig en kode hvis det er.
Overvejer bare at skippe blogspot til fordel for wordpress fordi mit kommentar felt driller :/

du må meget gerne sende kode

Anmeld

19. oktober 2011

2babygirls

signe. skriver:

du må meget gerne sende kode

Det gør jeg gerne, men skal have din mail adr =)

Anmeld

19. oktober 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
livhemdrup skriver:

Nu er jeg ikke lige så skarp med hensyn til net og alt det der, men vil i ikke fortælle mig hvad er ideen bag sådan en her blog hvorfor opretter man sådan en og er det ikke bare det samme som at lave sin egen hjemmeside af en art?

Nogle blogs kunne lige så godt være hjemmesider - dem, som blot handler om at vise billeder af familien og skrive om juniors første skridt og første tand eller turen til Lalandia, altså emner, som kun kan interessere familie og venner.

En "rigtig" blog tager fat i emner af mere almen interesse - noget, som udenforstående kan læse om og finde spændende/sjovt/vedkommende. Og så er det absolut en fordel for læseren, hvis bloggen er velskrevet rent sprogligt, så "små" emner gøres underholdende.

Jeg synes, TS er inde på det rigtige i sit første indlæg på bloggen, fordi det netop handler om noget, andre kan tage stilling til. Det behøver jo ikke være dybe, filosofiske emner, men skal helst række ud over det, der kun kan interessere mostre og veninder.

Anmeld

19. oktober 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
signe. skriver:

ja, man kan vel ligeså godt prøve! så må vi se om det er noget jeg kan hitte ud af...

www.signehejlesen.blogspot.dk

I må meget gerne kigge forbi! Og frk. J, jeg vil meget gerne kunne følge dig... hvis det er noget du er interesseret i

Fin blog, sjovt/tankevækkende indlæg. Du skriver rigtigt godt.

Anmeld

19. oktober 2011

lulini

Så er jeg også fast læser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.