Sees skriver:
På torsdag skal Emil og jeg ud og besøge en kammerat som Emil ikke har set i knap 1½ år.
Lidt for sjovt viser jeg Emil et billede af kammeraten, for at se om han kan huske ham (Hvilket jeg jo godt ved at han ikke kan).
Emil kigger på billedet, og siger lige så tørt, "Dennis" ... Bum, så fik vi sat det på plads!! 
Er det normalt? Altså at han kan huske ham? Det er ikke en vi har snakket om, og ikke engang jeg ser han særlig tit, men vi har da haft dette billede af Dennis og Emil hængende på "rodevæggen" sammen med en masse andre billeder af venner og familie.
Emil er 2½ år, og har altså ikke set Dennis siden han var knap 1 år - Burde han kunne huske ham? Har min søn virkelig klæberhjerne?

Jeg var på besøg hos min bror sidste weekend, som havde besøg af hans søn på 2½ som jeg på daværende tidspunkt ikke havde set i præcist 1½ år - og han kunne ikke huske mig..
men skal ikke kunne sige om det er normalt eller ikke normalt.
Ved bare at min søn uden tvivl har klæbehjerne! han er 7 år og kan solsystemet uden ad - rækkefølgen, vægt og størrelse - hvilken form for liv der er/har været på planeterne osv. 
Og så kan han huske hvad han lavede da han var 2 - 3 år, ting som jeg havde glemt men sagtens kunne huske da han nævnte dem
Anmeld