Når man laver ulykker - Indrømmer man det med et smil!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Mira0911

Julie er simpelthen så sød når hun skal indrømme når hun har lavet nogle ulykker... 

I dagplejen er hun virkelig strid imod drengene, hun skubber og slår dem, og snakkede med dagplejen om det igår, hun sagde det var hendes reaktion på at blive storesøster... 

I weekenden gav hun hendes fætter samme tur, og da han så muligheden gav han Julie samme tur igen, og hun blev hysterisk! 

Herhjemme tror hun Lina er en dukke....  Hiver i ben og arme på hende når jeg giver hende flaske... Det er mere interessant end at være med til at give flaske... Hun får selvfølgelig at vide at det ikke er i orden at gøre det... 

Nå tilbage til Julie... Hvis hun laver ulykker i dagplejen som nævnt ovenfor, så siger hun "det er miiiiiig" med det største smil på læben, når dagplejeren spørger hvem der skubbede til XXX.... 

Herhjemme er hun på samme måde når hun skal indrømme hvis hun har gjort noget, og det samme siger hun også her... "Det er miiiiig" med det største smil på... 

Sød det er hun altså når hun indrømmer.... Men altså, hvor er det svært at holde et smil tilbage når hun siger det på den måde... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

kirsti

Har hun altid gjort det? Jeg tænker at det måske er fordi hun vil have opmærksomhed nu der er en lille ny der har 'taget den fra hende'. Negativ opmærksomhed er også opmærksomhed  

Anmeld

18. oktober 2011

Mira0911

kirsti skriver:

Har hun altid gjort det? Jeg tænker at det måske er fordi hun vil have opmærksomhed nu der er en lille ny der har 'taget den fra hende'. Negativ opmærksomhed er også opmærksomhed  

Hun har ikke altid gjort det...  Det startede henne i dagplejen... Så først kommet hjem til os igår faktisk... 

Anmeld

18. oktober 2011

kirsti

Mira0911 skriver:

Hun har ikke altid gjort det...  Det startede henne i dagplejen... Så først kommet hjem til os igår faktisk... 

Detlyder rigtig sødt men da jeg læste det slog det mig bare at det lød lidt som en måde at få opmærksomhed på

Anmeld

18. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er en reaktion på, at hun er blevet storesøster og det er helt normalt, at der vil komme noget jalouxi fra hendes side af. Hun prøver jeres grænser af for, at få opmærksomhed. Nu har hun fundet ud af, at hun ikke længere har jer alene, men må dele med sin lillesøster.

Anmeld

18. oktober 2011

Mira0911

kirsti skriver:

Detlyder rigtig sødt men da jeg læste det slog det mig bare at det lød lidt som en måde at få opmærksomhed på

Nåh okey... Vil nu mene at Julie får ligeså meget opmærksomhed som sin søster... Hun bliver slet ikke skubbet til side på nogen måder... Hun er med i alt... Når Lina så sover, så får Julie den fulde opmærksomhed... 

Anmeld

18. oktober 2011

kirsti

Mira0911 skriver:

Nåh okey... Vil nu mene at Julie får ligeså meget opmærksomhed som sin søster... Hun bliver slet ikke skubbet til side på nogen måder... Hun er med i alt... Når Lina så sover, så får Julie den fulde opmærksomhed... 

Det er jeg slet ikke i tvivl om men som MoarHvidovre skriver så bliver de jo ofte jaloux alligevel når der kommer en lille ny

Anmeld

18. oktober 2011

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Det er en reaktion på, at hun er blevet storesøster og det er helt normalt, at der vil komme noget jalouxi fra hendes side af. Hun prøver jeres grænser af for, at få opmærksomhed. Nu har hun fundet ud af, at hun ikke længere har jer alene, men må dele med sin lillesøster.

Hun prøver virkelig grænserne af for groft herhjemme... Det er helt vildt...  Som dagplejeren sagde, det er hendes reaktion som du også nævner... Den trækker godt nok tænder ud... 

Anmeld

18. oktober 2011

Mira0911

kirsti skriver:

Det er jeg slet ikke i tvivl om men som MoarHvidovre skriver så bliver de jo ofte jaloux alligevel når der kommer en lille ny

Nemlig... Men mange kloge havde sagt til mig, at der vil slet ikke komme noget jalousi fra Julie's side af... Hvor jeg også tænkte, ja ja, det kan de sagtens sige, der vil nu alligevel komme noget på et tidspunkt... 

Anmeld

18. oktober 2011

Nessie

Meget sødt at hun indrømmer hun er en ballademager

Det skal nok blive bedre igen, hun skal lige vænne sig til sin nye status som den store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.