mad problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Maja88

jeg har en pige på 7½ måned herhjemme.. som bare ikke vil spise mad...

det gik ellers super godt i starten, vi startede da hun var lige omkring de 5 måneder på grund af vægtproblemer...

men nu er det ligesom det er gået i sig selv...

hun nægter alt der hedder klumper og kød....

hun vil bare ikke spise det...

får hun så endelig blendet mad så er det maks 3 skefulde hun vil have.

tilbyder hende alt fra frugtmos til ja ris og pasta, kød.. alting.. hun er blevet tilbudt- klumpet, blendet og mad i stykker....Men ingenting hjælper..

har kontaktet min sp som først havde en tid her den 31...

men det jeg har lidt stress over er hendes vægt og:

Hun starter i DP den 5 december og hvad nu hvis det ikke kører der endnu... sådan en DP mor har da ikke tid til at sidde og give flaske flere gange om dagen, der er jo også andre børn..

Andre som har haft børn som ikke ville spise og hvad gjorde i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Maja88

slet ingen?

Anmeld

18. oktober 2011

Maja88

opsedasse

Anmeld

18. oktober 2011

Maja88

18. oktober 2011

Koen.

Har desværre ingen gode råd men mon ikke DP mor nok skulle give en flæske, ville vores godt

Anmeld

18. oktober 2011

Maja88

tanja. skriver:

Har desværre ingen gode råd men mon ikke DP mor nok skulle give en flæske, ville vores godt

jo men bliver jo til en del flasker desværre...

har ikke snakket med hende om det..

så ved ikke om hun vil det... Vil du det Lone??????

Anmeld

18. oktober 2011

Koen.

Maja88 skriver:

jo men bliver jo til en del flasker desværre...

har ikke snakket med hende om det..

så ved ikke om hun vil det... Vil du det Lone??????

Jo men alligevel, tag en snak med hende om det og så held og lykke med spiseriet, vi har selv haft faser hvor intet mad duede

Anmeld

18. oktober 2011

Maja88

tanja. skriver:

Jo men alligevel, tag en snak med hende om det og så held og lykke med spiseriet, vi har selv haft faser hvor intet mad duede

ja og puha hvor er det frustrende... hun er i forvejen under gennemsnittet så det fylder en del

Anmeld

18. oktober 2011

JeNoVa

Det er meget vigtigt, at du ikke presser hende. Hvis hun ikke vil have mere efter tre skefulde, må du bide det i dig og acceptere det. Du kan så igen tilbyde hende efter en times tid.

Forsøg at lade hende spise selv eventuelt. Tit har det noget med kontrol at gøre, og din lille baby er ved at tage de spæde skridt mod selvstændighed.

Pas også på med at give for mange flasker mælk. Det ødelægger appetitten.

Anmeld

18. oktober 2011

Maja88

JeNoVa skriver:

Det er meget vigtigt, at du ikke presser hende. Hvis hun ikke vil have mere efter tre skefulde, må du bide det i dig og acceptere det. Du kan så igen tilbyde hende efter en times tid.

Forsøg at lade hende spise selv eventuelt. Tit har det noget med kontrol at gøre, og din lille baby er ved at tage de spæde skridt mod selvstændighed.

Pas også på med at give for mange flasker mælk. Det ødelægger appetitten.

har af min sp fået at vide at vil hun ikke spise mere end 3 skefulde skal jeg give hende en flaske en 15 minutter senere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.