Hvornår begyndte jeres barn .. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvornår begyndte dit barn og kende dig at du er moren .. Min er nu to måneder og tror ikk han kender mig i nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Laura.

Anonym skriver:

Hvornår begyndte dit barn og kende dig at du er moren .. Min er nu to måneder og tror ikk han kender mig i nu

min datter blev bevidst om det i 3-4 mdr. alderen... der begyndte hun dog også at græde når hun blev båret af mennesker hun ikke var vant til at se..

Anmeld

18. oktober 2011

Zeus

Anonym skriver:

Dit barn kendte dig, længe før han blev født

Anmeld

18. oktober 2011

Nettemor

Zeus skriver:

til ts: din søn kender dig. det må du ikke være i tvivl om.. men når han ikke er ældre er det ikke så nemt at give udtryk for..

Anmeld

18. oktober 2011

Muhmi

Han kender din duft, din stemme og alt hvad du er... Han kommer inde fra dig, han ved hvem du er og er allermest tryg i dit selvskab.... Men som to mdr. gammel kan man ikke så godt utrykke glæde over at se sin mor... Silas begyndte da han var ca. 3½ måned at vise begejstring når han så mig

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er godt klar over at han kender min duft og så videre men synes da bar det Mere dejligt når ens barn kun kan blive rolig hos moren og ingen andre ,. Ved godt det kommer snart jeg har bar ikk så meget tålmodighed til alt :p .. Elsker min lille knægt overalt

Anmeld

18. oktober 2011

2721

Fra dag 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.