Vis mig din pusletaske :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Isabella_mor

jeg har den grønne camuflage farvede pusletaske fra gaia og co. men manden har ødelagt lynlåsen i fronten, så nu er den skiftet ud med en mini Fjällräven i sort... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
piap skriver:

hvor er den fed hvor er den fra?

Tak  Det er en DKNY jeg fik af manden i fødselsdagsgave

Anmeld

19. oktober 2011

Corn

Prinsesse2ben skriver:

Jeg har denne Bystroom Den er meget rummelig og skide lækker  

den har jeg ogsaa. den er supergod. elsker den. havde plads til udstyr til to bleboern og skiftetoej til dem alle tre.

men overvejer at saelge den, da vi nu er nede paa kun at have et par bleer med og lidt klu, naar vi skal ud. 

jeg har ogsaa en brun swirl gaia og ko, som heller ikke bliver brugt laengere...

maaske jeg skulle faa lidt flere boern, saa jeg kunne faa brugt dem

Anmeld

19. oktober 2011

Victoriasmor88

Corn skriver:

den har jeg ogsaa. den er supergod. elsker den. havde plads til udstyr til to bleboern og skiftetoej til dem alle tre.

men overvejer at saelge den, da vi nu er nede paa kun at have et par bleer med og lidt klu, naar vi skal ud. 

jeg har ogsaa en brun swirl gaia og ko, som heller ikke bliver brugt laengere...

maaske jeg skulle faa lidt flere boern, saa jeg kunne faa brugt dem

Så synes jeg du skulle få dig nogle flere børn, så går de da i det mindste ikke til spilde 

Anmeld

19. oktober 2011

DitteMarie

Jeg har denne fra Gaia og Ko. og synes den er så pæn- MEN, den har virkelig hold dårligt, den er kun knap et år og vi har ikke brugt den ret meget. stropperne hænger løst, den ene lukkeclips er i stykker og den er gået op i mange syninger- rigtig øv. Nu har jeg købt en mini fjällräv, som bruges til pusletaske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.