dåbsinvitationer til pigedåb - inspirations tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.097 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Anette&Sophia

hej i dejlige damer

- Er der tilfældigvis nogen der ligger inde med billeder af deres invitationer fra barnedåben, som vi andre kunne nyde til inspiration fra?

jeg vil selv til at lege lidt med nogle kort, men har simpelthen haft så mange af de der "ej, sådan skal det se ud" - skifter mening for hver gang jeg ser noget nyt. hehe.

håber der er nogen der vil dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

M&M's Mor

Har desværre ikke lige nogen billeder af dem jeg lavede, men jeg strikkede en lille bitte babyhue, babysok, babyhalstørklæde og limede det så på et kort og alle var helt vilde med dem...skal se en af dagene om jeg ikke har en liggende så der lige kan tages et billede...

Anmeld

17. oktober 2011

Kofoed.

Synes min ellers var/er super, dog bør man huske at holde øje med, om P.S.'en stadig er der, når man har rettet skrift størrelse Dogh.

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

M&M's Mor skriver:

Har desværre ikke lige nogen billeder af dem jeg lavede, men jeg strikkede en lille bitte babyhue, babysok, babyhalstørklæde og limede det så på et kort og alle var helt vilde med dem...skal se en af dagene om jeg ikke har en liggende så der lige kan tages et billede...

så må du have haft tid nok da hehe. puha, tænk sig at strikke så meget

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Synes min ellers var/er super, dog bør man huske at holde øje med, om P.S.'en stadig er der, når man har rettet skrift størrelse Dogh.

det har jeg ingengang lagt mærke til

Anmeld

17. oktober 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

det har jeg ingengang lagt mærke til

Den er jo også helt væk Men der stod kirkens adresse (det kun ha sparet så mange forklaringer overfor peters familie og dig )

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Den er jo også helt væk Men der stod kirkens adresse (det kun ha sparet så mange forklaringer overfor peters familie og dig )

hahaha. nååååår ja undrede mig faktisk også lidt over at adressen til kirken ikke stod der, men tænkte det nok kun var mig der var så blond ikke at have styr på de nærliggende kirker

Anmeld

17. oktober 2011

M&M's Mor

anetteb skriver:

så må du have haft tid nok da hehe. puha, tænk sig at strikke så meget

I den størrelse jeg lavede dem i tog det ca 5 min pr del så var ikke fordi det var så vildt...skulle jo bare passe til alm størrelse indbydelseskort...

Anmeld

17. oktober 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

hahaha. nååååår ja undrede mig faktisk også lidt over at adressen til kirken ikke stod der, men tænkte det nok kun var mig der var så blond ikke at have styr på de nærliggende kirker

Peters søster har gået på skanderup ungdomsskole, så hans familie troede det var den samme kirke, som du gjorde, hehe, men er ikke en del af den frimeninghed

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

M&M's Mor skriver:

I den størrelse jeg lavede dem i tog det ca 5 min pr del så var ikke fordi det var så vildt...skulle jo bare passe til alm størrelse indbydelseskort...

ja okay hehe.
så er det jo ikke så slemt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.