Ideer til børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

dpb

ehm, hvis de har gaver med så kan legen "flaskehalsen peger på" være en sjov måde at give dem på

og ellers syntes jeg også fri leg, mad og skattejagt er en super idé Der skal helst ikke planlægges så meget i den alder, da bare det at lege med din søns legetøj og se hans hjem typisk vil være spændende nok for hans kammerater...

mvh Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

L.J.L

Happiness skriver:

Synes at skattejagt er helt fint. De leger jo sikkert helt fint selv, så der behøver kun være én aktivitet

Har lige en idé til maden. Pølser med spaghettier i. Man tager (fx. røde pølser) pølserne og skære dem i ca. 2 cm lange stykker. Så putter du dem på lange spaghettier. Du koger det hele efter pastaens anvisning, og vupti har du pastaer med pølser sidende fast på

GUUUUD hvor smart! Det skal sgu prøves Tak for tippet

Anmeld

18. oktober 2011

DitteFisk

dpb skriver:

ehm, hvis de har gaver med så kan legen "flaskehalsen peger på" være en sjov måde at give dem på

og ellers syntes jeg også fri leg, mad og skattejagt er en super idé Der skal helst ikke planlægges så meget i den alder, da bare det at lege med din søns legetøj og se hans hjem typisk vil være spændende nok for hans kammerater...

mvh Diana

God ide med flaskehalsen..

Og ja, det er jo det jeg tænker Takker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.