Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften derude
Jeg håber der nogen som kan svare mig på et spørgsmål(igen igen )
Min mor synes at have hørt at man kan tage en alm. voksen dyne, og så dele/sy den op til 2 stk. babydyne og 1 junior.
Er det rigtig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mg91 skriver: Godaften derude Jeg håber der nogen som kan svare mig på et spørgsmål(igen igen ) Min mor synes at have hørt at man kan tage en alm. voksen dyne, og så dele/sy den op til 2 stk. babydyne og 1 junior. Er det rigtig?
Det kan du godt... Du skal bare lige have en maskine der kan tykke sig igennem fx. en dundyne... ellers har jeg 2 babydyner til salg
Jep!! Det kan man godt!! Skide smart og billigt!
Stine og Lisa.
birthee skriver: Det kan du godt... Du skal bare lige have en maskine der kan tykke sig igennem fx. en dundyne... ellers har jeg 2 babydyner til salg
Okay tak :p
Hvad skal du have for dem og er vinter eller sommer dyner ?
Tilmeldt skriver: Jep!! Det kan man godt!! Skide smart og billigt! Stine og Lisa.
Lige præcis!
Super god løsning hvis man spørger mig
mg91 skriver: Okay tak :p Hvad skal du have for dem og er vinter eller sommer dyner ?
sommerdyner, 100 kr. for dem begge... plus porto...
birthee skriver: sommerdyner, 100 kr. for dem begge... plus porto...
Okay, det var også billigt
Men skal bruge vinter til at starte med desværre.
mg91 skriver: Okay, det var også billigt Men skal bruge vinter til at starte med desværre.
Jeg tror faktisk jeg har en vinterdyne også.... får lige kigget efter i løbet af idag
Jeg har en vinterdyne også!!! En vinterdyne, en sommerdyne... 125 kr. plus porto
birthee skriver: Jeg har en vinterdyne også!!! En vinterdyne, en sommerdyne... 125 kr. plus porto
Skal bruge to af hver, så syer dem bare selv
ellers tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128