Lege til pige 2år 4 mdr. hvilket er bedste køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.003 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Mussen2

Hej piger

Føtex har tilbud på Lego. ´Det ene vi har kig på til vores pige er dette tilLEGO DUPLO 5634´

Det andet er dette kæmpe togbanesæt på bud til 599. Kender i nogen af dem? Og hvilket tror i der er mest leg i? mon ikke en pige kan få mange timer til at gå med at lege tog eller er det mest drenge?

LEGO DUPLO 5609

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

LinLin

Mussen2 skriver:

Hej piger

Føtex har tilbud på Lego. ´Det ene vi har kig på til vores pige er dette tilLEGO DUPLO 5634´

Det andet er dette kæmpe togbanesæt på bud til 599. Kender i nogen af dem? Og hvilket tror i der er mest leg i? mon ikke en pige kan få mange timer til at gå med at lege tog eller er det mest drenge?

LEGO DUPLO 5609

Nu har jeg jo drenge Men David fik det store togsæt da han blev 2 år. Han er lige blevet 5 og leger stadig med det indimellem (men han er også togGAL )

Det kommer jo an på hvilken "slags" pige du har Zoo'en er nok mere rolleleg - hygge med at give mad og passe dyr og umiddelbart mest "til piger", men hvis hun er mere "drenget" og kan lide køretøjer og bygge baner er toget et SUPER køb  

Anmeld

17. oktober 2011

Mussen2

DAs mor skriver:

Nu har jeg jo drenge Men David fik det store togsæt da han blev 2 år. Han er lige blevet 5 og leger stadig med det indimellem (men han er også togGAL )

Det kommer jo an på hvilken "slags" pige du har Zoo'en er nok mere rolleleg - hygge med at give mad og passe dyr og umiddelbart mest "til piger", men hvis hun er mere "drenget" og kan lide køretøjer og bygge baner er toget et SUPER køb  

Tusind tak for svar, jamen hun er nok meget piget og elsker at putte hendes "guggelise" osv, men hun leger også med biler i dagplejen. Min mand synes ikke der er ret meget leg i zoo-sættet, og jeg kan da godt se at togbanen er super sej, med masser af funktioner til mange år frem, men er virkelig i tvivl om hun vil synes det er spændende.

Nogen med piger derude, som har haft lego togsættet?

Anmeld

17. oktober 2011

Mi

Det kommer nok an på barnet. Min pige på snart tre elsker dyr, så hun ville nok lege mest med det første.

Anmeld

17. oktober 2011

LinLin

Mussen2 skriver:

Tusind tak for svar, jamen hun er nok meget piget og elsker at putte hendes "guggelise" osv, men hun leger også med biler i dagplejen. Min mand synes ikke der er ret meget leg i zoo-sættet, og jeg kan da godt se at togbanen er super sej, med masser af funktioner til mange år frem, men er virkelig i tvivl om hun vil synes det er spændende.

Nogen med piger derude, som har haft lego togsættet?

Jeg ville vælge zoo'en så. (der er da også en bil med, kan jeg se )

Anmeld

17. oktober 2011

Mussen2

Mi skriver:

Det kommer nok an på barnet. Min pige på snart tre elsker dyr, så hun ville nok lege mest med det første.

Min datter elsker også dyr. Tak for svaret, tror du bliver tungen på vægtskålen. Jeg har nemlig købt zoo´en men manden kunne ikke se de store legemuligheder i den, men synes tilgængæld toget var "all in"

Anmeld

17. oktober 2011

Mussen2

DAs mor skriver:

Jeg ville vælge zoo'en så. (der er da også en bil med, kan jeg se )

Så slipper jeg også for at bytte det. Jeg har nemlig allerede købt zooén

Anmeld

17. oktober 2011

LinLin

Mussen2 skriver:

Min datter elsker også dyr. Tak for svaret, tror du bliver tungen på vægtskålen. Jeg har nemlig købt zoo´en men manden kunne ikke se de store legemuligheder i den, men synes tilgængæld toget var "all in"

Det er jo nok også det HAN helst vil lege med  - men det skal jo ikke gå ud over din datter

Anmeld

17. oktober 2011

Mi

Mussen2 skriver:

Han er jo også mand  Maja går virkelig op i hendes dyr, der er både dyremor og dyrefar og dyreMaja  Og så piver de ellers og trøster hinanden

Anmeld

17. oktober 2011

Mussen2

DAs mor skriver:

Det er jo nok også det HAN helst vil lege med  - men det skal jo ikke gå ud over din datter

Ja, de er snu de mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.