Voksi, hvor længe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Mussen2

Min datter på 2 år og 4 mdr. har en voksi, som vi er SÅ glade for. Derfor har jeg købt endnu en voksi, til lillebror som ligger trygt inde i min mave og melder sin ankomst til februar når min datter er 2 år og 8 mdr.

Jeg købte den primært fordi der i hvert fald ikke skal gå noget fra min datter, bare fordi der komme en lille ny og så fordi min tanke er at lillebror skal sove i voksien i liften i klapvognen.

Men så slår det mig: hvor længe kan de egentlig være i barnevognen sammen med en voksi? Jeg ved godt voksien er beregnet til 3 år, men hvad er jeres erfaring???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Mussen2 skriver:

Min datter på 2 år og 4 mdr. har en voksi, som vi er SÅ glade for. Derfor har jeg købt endnu en voksi, til lillebror som ligger trygt inde i min mave og melder sin ankomst til februar når min datter er 2 år og 8 mdr.

Jeg købte den primært fordi der i hvert fald ikke skal gå noget fra min datter, bare fordi der komme en lille ny og så fordi min tanke er at lillebror skal sove i voksien i liften i klapvognen.

Men så slår det mig: hvor længe kan de egentlig være i barnevognen sammen med en voksi? Jeg ved godt voksien er beregnet til 3 år, men hvad er jeres erfaring???

JEg har desværre ingen erfaring, men jeg frygter også den dag, dagen kommer hvor hun ik kan bruge den mere!!   Hun ELSKER den, og sover som en sten, når hun ligger i den!  Jeg har lige taget den frem, i sidste uge, og jeg tror også Lisa har glædet sig til at komme i den igen!! Hehe...

Stine og Lisa.

Anmeld

18. oktober 2011

Mussen2

Slet ikke nogen med erfaringer om hvor længe den kan bruges i barnevognen.

Altså hvornår børn vokser ud af den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.