Alfebarnet; Nu som tumling :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

merichs

Det er slet ikke til at forstå! Min lille baby er slet ikke baby mere  I mandags (10-10-11) fyldte Chanel 1 år, hold da fast, tiden er gået stærk! Hele weekenden er gået medd at fejre den store dag

Hun vejer idag 9.4 kg og er 75 cm (ved fødslen 2980 g. og 50 cm)

Hun er forholdsvis nem, men har bestemt sin egen vilje. I dagplejen går det rigtig fint. Det er altid en glad pige vi henter og hun bliver taget godt imod af de andre børn når hun bliver afleveret.

Om natten vågner hun stadig nogle gange, men falder som regel hurtigt i søvn igen. Hun tog de første skridt d. 7/10 , men har ikke rigtig gået siden (det er åbenbart nemmere at kravle )

Det var bare en lille update herfra  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

merichs skriver:

Det er slet ikke til at forstå! Min lille baby er slet ikke baby mere  I mandags (10-10-11) fyldte Chanel 1 år, hold da fast, tiden er gået stærk! Hele weekenden er gået medd at fejre den store dag

Hun er forholdsvis nem, men har bestemt sin egen vilje. I dagplejen går det rigtig fint. Det er altid en glad pige vi henter og hun bliver taget godt imod af de andre børn når hun bliver afleveret.

Om natten vågner hun stadig nogle gange, men falder som regel hurtigt i søvn igen. Hun tog de første skridt d. 7/10 , men har ikke rigtig gået siden (det er åbenbart nemmere at kravle )

Det var bare en lille update herfra  og i skal da også lige spammes lidt

Tillykke med hende!

Ja, man fatter jo ik at tiden går SÅ stærkt... 

Stine og Lisa.

Anmeld

17. oktober 2011

fif

merichs skriver:

Det var bare en lille update herfra  og i skal da også lige spammes lidt

Hvor er billederne ??

Anmeld

17. oktober 2011

merichs

fif skriver:

Hvor er billederne ??

De er... tja, væk

Anmeld

17. oktober 2011

merichs

Tilmeldt skriver:

Tillykke med hende!

Ja, man fatter jo ik at tiden går SÅ stærkt... 

Stine og Lisa.

Tak

Ja det går bare SÅ stærk!

Anmeld

17. oktober 2011

fif

merichs skriver:

De er... tja, væk

Nååh, for søren!! ik godt....

Anmeld

17. oktober 2011

merichs

fif skriver:

Nååh, for søren!! ik godt....

Må se om de kommer?

Anmeld

17. oktober 2011

Janni.

merichs skriver:

Det var bare en lille update herfra  

Kan heller ikke følge med jer, hun var så lille sidst jeg så hende  Hvilket vidner om at det er rigtig længe siden jeg har set hende. Silas var kun en måned eller 2 gammel? 

Rigtig dejlige billeder af hende på facebook. Tillykke med hende. 

Anmeld

17. oktober 2011

merichs

Janni. skriver:

Kan heller ikke følge med jer, hun var så lille sidst jeg så hende  Hvilket vidner om at det er rigtig længe siden jeg har set hende. Silas var kun en måned eller 2 gammel? 

Rigtig dejlige billeder af hende på facebook. Tillykke med hende. 

Tak

Ja det er længe siden du har set hende men skal nok tage hende med den 25

Anmeld

17. oktober 2011

Janni.

merichs skriver:

Tak

Ja det er længe siden du har set hende men skal nok tage hende med den 25

FEDT !! Jeg tager også Aksel med den 25. så ham må du også gerne se 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.