Skal man opgive, hvad kan hjælpe og hvis ikke hvem får så barnet? 
Min kæreste har aldrig haft en pænt sprog og taler grimt i det hele taget, men her på det sidste har han talt så grimt til mig. Idag sagde han da jeg spiste en rullekebab og kom til at slå en bøvs "du er et pizzaædene, bøvsene monster" imens han kiggede frastøddene på mig. Jeg blev ret ked af det og følte mig virkelig klam og ulækker, jeg er lidt for tyk (8 kg) og lidt for vild med pizza, også fordi vi har en baby på 4 mdr. så det er ikke altid man lige orker eller har tid til at lave mad.
Idag flyttede han også sin seng ind i et andet rum. Babyen er så og har været det i et par dage, og vågner og er meget ulykkelig om natten, og det gad han så ikke lige mere.
Han skælder dagligt ud over at hjemme ikke er skinnene clean, men jeg har altså virkelig hænderne fulde. Jeg gider ikke engang svare ham igen mere, føler han dræner mig for energi.
Det er ikke fordi jeg ikke ville have han og vores barn skulle have et forhold til hinanden hvis vi gik fra hinanden, men ville bare ikke turdet lade ham have vores barn alene, fordi han før i tiden har behandlet sit barn fra et tidligere forhold dårligt. 3 gange hvad jeg kender til, en lussing, en voldsom rusketur hvor han råbte barnet grimme gloser ind i hovedet og en gang hvor han løftede det højt op i luften, råbte og lagde det på ryggen på gulvet mens han hold fast i barnets arme og råbte. Derfor ville jeg aldrig lade ham være alene med vores barn. selvom han siger han aldrig ville gøre noget. Og tror jeg eller ikke, han er flov over hvad han er kommet til før hen. men frygten er der og jeg våger over mot barn som en høg.
Han siger at jeg bare kan gå hvis det er det jeg vil, og spørger "kan du undvære ....(vores barn)?" og nej det kan jeg da ikke.
Han siger han vil gøre alt for at beholde barnet og bruge mod mig at jeg har en depression og angst. Er så bange for at miste vores barn. Vil egentlig heller ikke af med min kæreste, men kan ikke holde til at få skæld ud hver dag og dagligt blive kaldt so, kælling mm.
Nu lyder det som om han er en meget væmmelig fyr, men det er han jo ikke hele tiden og aldrig md andre end mig. Han er smilene og glad og har mange venner, det er kun mig som skal høre på hans bitheri hver dag!
Nå men mon parterapi kan rede os, kan ikke holde til det mere.