albert og hans sære måder at gøre tingene på(:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

miinimeal

albert har det med at gøre tingene lidt omvendt(;

han kunne kravle før han kunne sætte sig selv op, og han har aldrig "rokket"

han kunne gå før han kunne stå selv,(han kunne stå ved ting men ikke selv) han løber rundt. men kan ikke rejse sig selv op midt på gulvet endnu helt selv,

han har en tendens til at kravle rundt med sko på sine hænder, og helst mine sko(;

og så deler han sin mad op, forleden fik vi biksemad (kartofler og kød) og det var jo blandet, men drengen sætter sig til at dele det på, så kartoflerne var på den ene side af terlerken og kødet på den anden side, ved dog ikke om dette er normalt(;

hva gør jeres af små underlige ting?(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

alberts mor<3 skriver:

han kunne gå før han kunne stå selv,(han kunne stå ved ting men ikke selv) han løber rundt. men kan ikke rejse sig selv op midt på gulvet endnu helt selv,

han har en tendens til at kravle rundt med sko på sine hænder, og helst mine sko(;

og så deler han sin mad op, forleden fik vi biksemad (kartofler og kød) og det var jo blandet, men drengen sætter sig til at dele det på, så kartoflerne var på den ene side af terlerken og kødet på den anden side, ved dog ikke om dette er normalt(;

Hihi... Hvor er han skøn!!

Hvor gammel er han?

Stine og Lisa.

Anmeld

17. oktober 2011

miinimeal

Tilmeldt skriver:

Hihi... Hvor er han skøn!!

Hvor gammel er han?

Stine og Lisa.

han er 13½ måned(;

Anmeld

17. oktober 2011

morethanperfect

alberts mor<3 skriver:

Nåå .. Hvor kært

Oscar er kun 11 mdr.. SÅ han gør ikke underlige ting endnu

Anmeld

17. oktober 2011

miinimeal

morethanperfect skriver:

Nåå .. Hvor kært

Oscar er kun 11 mdr.. SÅ han gør ikke underlige ting endnu

bare vent det kommer nok(;

Anmeld

18. oktober 2011

Nessie

He he, hvor er han sjov

Hvorfor også gøre tingene som de andre gør?

Det kan være han er ved at lægge an til at blive vegetar, og starter lige med at sortere i maden

Anmeld

18. oktober 2011

Mamalou

Sødt Mht. at dele maden op, så tror jeg mange børn har svært ved at overskue maden, når den er blandet sammen. Sådan har min bonusdatter det ihvertfald

Anmeld

18. oktober 2011

miinimeal

Nessie skriver:

He he, hvor er han sjov

Hvorfor også gøre tingene som de andre gør?

Det kan være han er ved at lægge an til at blive vegetar, og starter lige med at sortere i maden

vegetar tror jeg dog aldrig han bliver for hvis han selv ku vælge spiste han kun kød(;

Anmeld

18. oktober 2011

miinimeal

Mamalou skriver:

Sødt Mht. at dele maden op, så tror jeg mange børn har svært ved at overskue maden, når den er blandet sammen. Sådan har min bonusdatter det ihvertfald

jeg plejer også at dele det op til ham, men dette her havde jeg ikke tænkt på at gøre det ved men så gør han det bare selv(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.