Parterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er der nogle her inde fra, som har været i parterapi med deres partner, og i så fald, har det hjulpet? Er der nogle som vil fortælle lidt om, hvad det går ud på?

Det går virkelig dårligt for min mand og jeg, og han synes nu, at vi skal prøve parterapi, men jeg tror ikke på, at det vil hjælpe. Jeg er ikke god til at åbne mig for fremmede, hvad angår problemer, så det er det der gør, at det ikke er noget jeg inderligt ønsker at prøve, men lige nu ser jeg ingen anden udvej, hvis der skal være hold i vores fremtid sammen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Lisbeth1985

Jeg har ikke prøvet det, men jeg tror, at det er forsøget værd Måske en 3.part kan lære jer at sætte ord på jeres følelser og at kommunikere bedre.

Held og lykke med det

Anmeld

17. oktober 2011

kimfrit

Vi har prøvet det lidt, og det er fantastisk, man lære at forstå hinanden på en helt andet måde.

Skriv PB hvis du vil vide mere

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har ikke prøvet det, men jeg tror, at det er forsøget værd Måske en 3.part kan lære jer at sætte ord på jeres følelser og at kommunikere bedre.

Held og lykke med det

Tusind tak for dit svar! 

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

Vi har prøvet det lidt, og det er fantastisk, man lære at forstå hinanden på en helt andet måde.

Skriv PB hvis du vil vide mere

Fik I det bedre sammen efter?
Tak!  

Anmeld

17. oktober 2011

Er der nogle her inde fra, som har været i parterapi med deres partner, og i så fald, har det hjulpet? Er der nogle som vil fortælle lidt om, hvad det går ud på?

Det går virkelig dårligt for min mand og jeg, og han synes nu, at vi skal prøve parterapi, men jeg tror ikke på, at det vil hjælpe. Jeg er ikke god til at åbne mig for fremmede, hvad angår problemer, så det er det der gør, at det ikke er noget jeg inderligt ønsker at prøve, men lige nu ser jeg ingen anden udvej, hvis der skal være hold i vores fremtid sammen. 

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Vi har også prøvet det, og jeg vil klart anbefale det!

Jeg havde det præcist på samme måde som dig, men det kommer helt automatisk,  når man sidder i stolen!!

Stine og Lisa.

Hvor er det rart at vide!  

Anmeld

21. oktober 2011

gonefishing

Anonym skriver:

DET HJÆLPER!!!! skriv pb til mig og jeg kan give dig navnet på en der arbejder både i kbh og århus.. det er en mand og han er SÅ sej!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.