Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej i kreative kviner (: Kort og godt: (: hvor køber i jeres børnestof på nettet? og kan i anbefale en god side? har lidt kigget på malika-rosa.dk, er der nogen der kender dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillee skriver: Hej i kreative kviner (: Kort og godt: (: hvor køber i jeres børnestof på nettet? og kan i anbefale en god side? har lidt kigget på malika-rosa.dk, er der nogen der kender dem?
Den butik er nok den mest brugte herhjemme
Ellers er der også stof og stil og stoff 2000 samt stof og stuff
http://miniministeren.blogspot.com/
Køber ikke så meget på nettet , men oftes i stof 2000 - stof & stil.
Men kender malika - rosa lækker forretning, besøgte dem sidste sommer.
Er selv ved at åbne en net butik med børnestof, så det ville være der jeg får det meste fra fremover
bullerbassen skriver: Køber ikke så meget på nettet , men oftes i stof 2000 - stof & stil. Men kender malika - rosa lækker forretning, besøgte dem sidste sommer. Er selv ved at åbne en net butik med børnestof, så det ville være der jeg får det meste fra fremover
Hvor spændende at du er ved at åbne butik
Den butik er nok den mest brugte herhjemme Ellers er der også stof og stil og stoff 2000 samt stof og stuff
synes bare der er så meget lækkert (: og vil gerne sy et nyt betræk til Elias sleebee, fik det ikke gjort sidste vinter havde lidt tænkt på at køre til "de store byer" da jeg ikke synes vores butkker har det jeg søger (:
hvor fedt så må du jo lige komme med et link når den er færdig (:
Eller retter manden er men ja det bliver ski lidt spændende
numsefisk skriver:
Camillee skriver: hvor fedt så må du jo lige komme med et link når den er færdig (:
Jeps det skal jeg gøre - hjemmesiden er hvis undervejs - stoffet bestilt idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128